علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان تصادف چند ماه پیش چیرو ایموبیله همچنان برای او تبعات دارد و به تازگی خبر رسیده که از او شکایت نیز شده است.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران به اظهارات زاکانی در خصوص آغاز عملیات اجرایی "تراموا" در پایتخت واکنش نشان داد.
شهردار تهران درباره احداث ال آر تی و تراموا در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.
تراموا یکی از مدهای جدید حمل و نقلی است که شهردار تهران از ارسال مطالعات آن به شورای شهر خبر داده است.
تراموا یکی از مدهای جدید حمل و نقلی است که شهردار تهران از ارسال مطالعات آن به شورای شهر خبر داده است .
یک راننده تاکسی شهر رم که شاهد تصادف شدید چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو، با تراموا بوده می‌گوید ایموبیله و راننده تراموا هیچکدام در صحنه تصادف مقصر نبوده‌اند.
چیرو ایموبیله به ادعای راننده تراموا پس از تصادف روز گذشته پاسخ داد.
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، صبح امروز دچار یک سانحه رانندگی حضور شد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران علاقه‌مندی‌اش به راه‌اندازی LRT و تراموا است و برهمین اساس می‌خواهد که بر روی این دو موضوع کار کند و ما در بودجه سال ۱۴۰۲ تنها برای انجام مطالعات به شهرداری مجوز دادیم.
درحالی که شهرداری تهران اقدام به احداث خط ۱۰ مترو تهران کرده و برنامه ایجاد تراموا را هم در دستور کار دارد اما عضو شورای شهر تهران می‌گوید احداث تراموا و خط ۱۰ مترو فعلا غیرقانونی است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره اصلاحیه بودجه شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
پیشتر هم در مقاطعی احداث خطوط تراموا در تهران در دستور کار قرار گرفته بود و هر بار بعد از مدتی کنار گذاشته شد و حتی در آخرین بار، در سال ۹۷، دلایلی هم برای خارج کردنش از دستور کار بیان گردید، اما این بار به نظر فرق می‌کند چراکه شهردار تهران در حاشیه جلسه شورا وعده احداث خط تراموا را داده تا به نظر برسد که ماحصل برنامه‌ای مدون را بیان کرده در حالی که...
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تراموا یا اتوبوس برقی به چند شکل در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: این اتوبوس‌ها در مسیر ریل شده و یا بدون ریل یا به صورت یک کابین یا چند کابین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و اگر مسیر مناسبی نیز بدون تقاطع برای احداث تراموا در شهر تهران در نظر گرفته شود می‌تواند جهت جابجایی مسافران موثر باشد، اما باید به این نکته اشاره شود که باید مسیر‌های مناسب بررسی و در نهایت در رابطه با خط تراموا تصمیم‌گیری شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: تا قبل از تکمیل مترو، ورود به حوزه دیگری از حمل و نقل مورد تایید نیست.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث تراموا در حد مطالعه است ما از تمامی ظرفیت ها و تنوع حمل و نقل استفاده میکنم.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث تراموا در حد مطالعه است ما از تمامی ظرفیت ها و تنوع حمل و نقل استفاده میکنم.
شهردار تهران از آغاز مطالعه راه‌اندازی خطوط تراموا در پایتخت خبر داد و گفت: اجرای هر کیلومتر مترو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ