هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
تا قبل از انجام بازی‌های روز گذشته، سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی داشتند، ولی برتری پرسپولیس و سپاهان عملا استقلال را از کورس قهرمانی خارج کرد
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
هرچند استقلال با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد اما شکست برابر دو مدعی دیگر قهرمانی باعث شده تا آنها عملا یک امتیاز دیگر از این دو رقیب خود عقب باشد.
باشگاه سپاهان نیز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار برگزاری بازی‌های هفته بیست و هشتم به صورت همزمان شده است.
باشگاه سپاهان نیز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار برگزاری بازی‌های هفته بیست و هشتم به صورت همزمان شده است.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
با توقف سپاهان و صدرنشین پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ابتکار عمل برای کسب عنوان قهرمانی دست پرسپولیس افتاد و سه هفته پایانی به اوج حساسیت خود رسید.
برنامه بازیهای امشب لیگ؛ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال و سپاهان
۳ تیم حاضر در کورس قهرمانی لیگ برتر برای کسب ۱۵ امتیاز باقی مانده، ۵ فینال حساس در پیش دارند که در اینجا به بررسی دیدار‌های این سه تیم می‌پردازیم.
برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اعلام شد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه جدید به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی بازیهای این فصل اعتراض کرد.
داوران مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شدند.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
برخلاف انتظار در مصاف با استقلال خبری از حضور محمدرضا حسینی و یاسین سلمانی نبود.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای دیدار آلومینیوم اراک - ملوان هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
ساعت سه مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت سه مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از جمله بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
مسابقه استقلال و سپاهان اصفهان فردا جمعه ۲۱ مرداد به جای ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ