لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال، اوزه بیو را بالاتر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: مصرف غیر اصولی کود اوره به صورت سرک در بهار به بخشی از مزارع گندم دیم در استان های شمال غرب خسارت وارد کرده است.
ناتیلوس یک کشتی اکتشافی است که با هدف شناسایی سیستم‌های بیولوژیکی فعال در زیر آب و کوه‌های دریایی – کوه‌هایی در زیر دریا که منشا آتشفشانی دارند – راهی اقیانوس آرام شده است. این کشتی ماه آپریل را صرف مطالعه بستر اقیانوس کرده است و در طی این مطالعه با سنگ‌های شکسته «هیالوکلاستیت» روبرو شده است.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
دیروز خبرهایی مبتنی بر نرخ خوراک ۷ هزار تومانی متانول سازها و اوره سازها منتشر شد، این اخبار می‌تواند تأثیرگذار بوده و حاشیه سود این شرکت‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.
نشریه آرژانتینی اوله ادعا کرد که گابریل میلیتو، سرمربی آرژانتینوس جونیورز، در تماس با آندرس اینیستا از او خواسته تا به این باشگاه بپیوندد.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که الکس فرگوسن بعد از انتشار یک ویدئوی جنجالی از او عذرخواهی کرده است.
اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، مدعی شده که این باشگاه به توصیه او برای خرید ارلینگ هالند گوش نکرد.
قیمت کامودیتی های مختلف بر قیمت اوره موثر است. قیمت اوره نیز شرکت های اوره ساز بورسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در این مطلب به پیش بینی قیمت اوره و بررسی اوره ساز های بورسی می پردازیم.
بخش اقتصادی وزارت دفاع با تدابیر وزیر دفاع طی دو سال گذشته در حوزه صنعت پتروشیمی اوج شکوفایی خود را تجربه کرده است.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
اوله گنار سولسشر، اسطوره منچستریونایتد، شایعاتی که مدت‌ها درباره او مطرح بود را تائید کرده و گفت هوادار لیورپول بوده است.
خطاهای متعدد روی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، به معضلی جدی برای او، رئال مادرید و لالیگا تبدیل شده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.
اوه هیون گیو مهاجم 21 ساله کره‌جنوبی با قرارداد پنج ساله به سلتیک پیوست.
لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
روزنامه اوله اشاره می‌کند که آرژانتین در فینال جام‌های جهانی ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶، دو جامی که فاتح آن‌ها شد، با این پیراهن راه‌راه به میدان رفته و حالا امیدوار است پوشیدن پیراهن اول کلاسیک برای آلبی سلسته در قطر هم خوش‌یمن باشد.
با تعویض در دقیقه 81 کریستیانو رونالدو موفق به کسب یک رکورد فردی دیگر نشد.
کریستین رونالدو اولین بازیکنی است که در پنج دوره جام جهانی موفق به گلزنی شده است.
در شانزده سال گذشته همه گلهایی که اکوادور در جام‌های جهانی به ثمر رسانده تنها یک گلزن داشته است: انر والنسیا.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
بوشهر- شرکت پتروشیمی پردیس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از پنج میلیون تن محصول در سال است.
وزیر نفت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای با نیجریه برای همکاری در زمینه‌های مختلف گفت: دو کشور ظرفیت‌های زیادی دارند که می‌توانند در آینده از آنها برای گسترش روابط در حوزه انرژی بهره ببرند.
امروز در هامبورگ مراسمی برای اووه زیلر، اسطوره فوتبال آلمان برگزار شد که مدیران بایرن هم در آن حضور پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ