بخش اقتصادی وزارت دفاع با تدابیر وزیر دفاع طی دو سال گذشته در حوزه صنعت پتروشیمی اوج شکوفایی خود را تجربه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تورم‌های ماهانه در حدود ۲ درصد کنترل شده، بیکاری به مرز کم‌سابقه ۸ درصد نزدیک شده، آمار رشد تولید صعودی است و دو سال آینده را می‌توان سال‌های شکوفایی و ثمردهی عملیات نجات ایران دانست.
مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده گفت: جمهوری اسلامی ایران قائل به کرامت ذاتی زنان بوده و اصول ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی بر برابری همه اعم از زن و مرد تاکید دارد.
زاهدان-معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کانون تحول در نظام آموزشی و مرکز تربیت نیروی انسانی برای شکوفایی اسلامی مدرسه است،اگر مدرسه قوی شود،دانش آموزان پرامید و با ایمان تربیت می شوند.
رئیس جمهور بنا بر مصوبه هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی و با عنایت به سوابق و تجارب محمدصادق خیاطیان یزدی، وی را به عنوان رئیس و عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح ۲۹۳ کیلومتر از آزادراه‌های کشور در پنج پروژه اولویت دار می‌توان سال ۱۴۰۲ را سال شکوفایی آزادراه‌های کشور نامید.
معاون رییس جمهور، معدن آنومالی ۸ ناریگان بافق را از بزرگترین معادن عمیق سنگ آهن دانست و گفت: بهره برداری از این پروژه روزنه ای برای امیدآفرینی،توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و آبادانی منطقه است.
توسعه پایدار با فراهم کردن نیاز‌های حال جامعه، سبب ارتقا و بهبود شرایط و ایجاد بستری برای رشد، شکوفایی و تحقق توانایی‌های تمام انسان‌ها میشود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: سامانه یکپارچه خدمات دانش بنیان طراحی می شود.
جشن شکوفایی پنج هزار نفری دانش آموزان دختر تبریز
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
رئیس جمهور عراق در دیدار فرستاده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسئله عادلانه فلسطینیان تأکید کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی در مسیر جهادی خود، وابسته به هیچ جریان و حزبی نبود و تنها زیر خیمه ولایت در مسیر شکوفایی اسلام گام بر می‌داشت.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات کسب و کارهای اینترنتی دانش بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی مورد حمایت قرار می گیرند.
رئیس‌جمهور گفت: نه فقط سازمان بهزیستی، بلکه همه دستگاه‌ها مأموریت دارند زمینه رشد، شکوفایی و اشتغال معلولان را فراهم کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مس در جمع نخبگان بسیج دانشجویی استان کرمان صبح روز چهارشنبه با اشاره به اینکه فرصت‌های خوبی برای توسعه صنعت مس وجود دارد تا بتوان ارزآوری بیشتری ایجاد کرد، از نخبگان خواست به این صنعت ورود کرده و اقتصاد کشور را شکوفا سازند.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال موجب رشد و شکوفایی آنها می‌شود، گفت: مطمئن باشید دشمنان و کشورهای خارجی فناوری روز را در اختیار ما نمی‌گذارند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد صنعت نفت با بهره‌گیری از توان دانش‌بنیان‌ها به شکوفایی می‌رسد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: وزارت آموزش و پرورش متعهد به ایجاد شرایط برخورداری این کودکان از همه حقوق تربیتی و بسترها و زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای آنان است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ