لیونل اسکالونی که آرژانتین را قهرمان جهان کرد، از نگاه نشریه اوله همه چیز در خود دارد. او مثل منوتی لاغر است و مثل کارلوس بیلاردو دماغی بزرگ دارد. مربی‌ای که آلبی سلسته را متحد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌ها دارویی با یک مولکول کوچک ساخته‌اند که از افزایش وزن جلوگیری می‌کند و از کبد موش‌هایی که در طول زندگی خود از رژیم غذایی با قند و چربی بالا استفاده می‌کنند، محافظت می‌کند. این تحقیق امیدبخش مبارزه با اثرات منفی تغذیه‌ی ناسالم است.
داروی دیابت اوزمپیک روند کاهش وزن را تغییر قابل‌ملاحظه‌ای داده است.
گام اول لاغر شدن سریع، کاهش مصرف قند و نشاسته‌ها یا کربوهیدرات‌هاست. برای این کار باید از کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده در رژیم غذایی کاست و به‌جای آن‌ها از غلات کامل استفاده کرد.
اگر اهل سوپ هستید، حالا که هوا گرم است، اما سوپ و آش همچنان می‌چسبد، سوپ جو را با طعم کرفس بپزید.
گلابی با داشتن ۶ گرم فیبر در هر وعده، یکی از میوه‌های پر فیبر است. خوردن گلابی، بدون آن که چربی، کلسترول و سدیم وارد بدن کند، احساس سیری طولانی مدتی به بدن می‌دهد و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.
درمان‌های خانگی زیادی وجود دارد که ممکن است به روند کاهش وزن شما کمک کند، از نوشیدنی‌های سرکه سیب گرفته تا پاکسازی با آب.
پیاده‌روی می‌تواند بسیاری از سودمندی‌های بهداشتی دویدن داشته باشد، اما مجموعه فزاینده‌ای پژوهش‌ها نشان می‌دهند که گرچه پیاده‌روی مزایای خاص خود را دارد،‌ دویدن ممکن است بهترین ورزش برای کاهش وزن باشد.
سبزیجات سرشار از ریزمغذی‌های مختلف هستند و مصرف شان یکی از اصول تغذیه ای متعادل است. سبزیجات کالری کمی دارند اما منبع غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی هستند که در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری‌ها نقش دارند.
درست است که خوردن میان‌وعده‌های شیرین و فرآوری‌شده در طول وعده‌های غذایی می‌تواند کالری اضافی را به همراه داشته باشد و احساس گرسنگی بیشتری در شما ایجاد کند، اما مصرف میان‌وعده‌های سالم در کاهش وزن مؤثر است و به تأمین نیاز‌های بدن کمک می‌کند.
وقتی موقع غذا خوردن، حواس‌تان به چیزی دیگر، مانند تماشای تلویزیون، معطوف شود، احتمال اینکه پرخوری کنید، وجود دارد.
هویج به اشکال مختلفی در میان خانواده‌ها مصرف می‌شود که در این قسمت در مورد هویج پخته صحبت می‌کنیم. هویج همچون گوجه فرنگی اگر پخته شود میزان جذب بتاکاروتن (پیش‌ساز ویتامین A) و سایر ریزمغذی‌ها و آنتی اکسیدان هایش که خواص ضدسرطانی قوی دارند افزایش می‌یابد و اگر این سبزی را به همراه اندکی روغن، بخارپز یا آب پز کنید میزان جذب ویتامین‌های محلول در چربی آن، بیشتر هم می‌شود.
مطالعات نشان می‌دهند دسته‌ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می‌شود، بر وزن و عادت‌های غذایی او تأثیر می‌گذارد. اگر همیشه در خانه خوراکی‌های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می‌شود.
دکتر راسل دو سوزا که این مطالعه کانادایی را رهبری کرد، گفت: علیرغم فواید شناخته شده برای سلامتی، تنها ۱۳ درصد از کانادایی‌ها روزانه حبوبات مصرف می‌کنند و بیشتر آنان وعده کامل را نمی‌خورند بنابراین جا دارد که حبوبات رژیمی را در رژیم غذایی خود بگنجانیم و به مزایای بالقوه مدیریت وزن پی ببریم.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
لوبیا قرمز جزء کامل‌ترین مواد غذایی به شمار می‌آید و قرار دادن آن در رژیم غذایی در حفظ و افزایش سلامتی بدن بسیار موثر است.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
آیا با نخوردن شام و جایگزینی میوه به جای وعده غذایی می توانیم لاغرتر شویم؟ آیا حذف کامل مواد کربوهیدرات می تواند موجب درمان کبد چرب شود؟
گنجاندن میوه‌ها در رژیم غذایی یکی از عادت های سالم است که به تامین ویتامین‌های مختلف کمک می‌کند. میوه‌ها به‌دلیل آب فراوان در حفظ رطوبت کافی بدن نیز نقش دارند.
انجیر را صبح ناشتا بخورید و از فواید فوق العاده آن و خصوصا کمک به لاغری برخوردار شوید.
گردو به دلیل داشتن اسید‌های چرب امگا ۳، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، منیزیم، مس، ویتامین آ و د برای کاهش وزن موثر است. ۱۲ تا ۱۴ نیمه گردو به شما حدود ۱۹۰ کالری می‌دهد، اما همه کالری‌ها برای سلامتی بد نیستند. برعکس گردو فواید زیادی دارد مانند کاهش التهاب، کاهش خطر بیماری قلبی، کنترل دیابت و جلوگیری از پیری.
در یک دستاورد جالب توجه علمی دانشمندان مدعی شدند که دانه‌های تصفیه شده شن اثرات ضد چاقی دارد.
برخی میوه‌ها علاوه بر داشتن انواع ویتامین‌ها می‌تواند شما را در رژیم لاغری نیز کمک کند.
ملاوردی گفت: اشتهای کودک طی دوره زیاد کردن وزن ممکن است به‌تدریج کاهش یابد، که در این صورت متخصصان می‌گویند مرکز اشتها در مغز، مقدار غذای انتخابی کودک برای خوردن را کنترل می‌کند.
آزمایش روی ۹۰ فرد بزرگسال و دارای اضافه وزن در ایالات متحده آمریکا نشان داد افرادی که بازه زمانی غذا خوردنشان را به اوایل روز محدود کردند در مقایسه با سایر افرادی که در دیگر ساعت‌های روز محدودیت غذا خوردن داشتند، حدود ۲.۵ کیلوگرم بیشتر کاهش وزن را تجربه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ