قیمت کامودیتی های مختلف بر قیمت اوره موثر است. قیمت اوره نیز شرکت های اوره ساز بورسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در این مطلب به پیش بینی قیمت اوره و بررسی اوره ساز های بورسی می پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
شرکت ملی نفت ایران با ۱۶۸۳ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۹۴۳ هزار میلیارد تومان دارایی، بدهکارترین و پردارایی‌ترین شرکت دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده است.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
در هفته جاری از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ شنبه ۴ خردادماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر کنترل تورم و احتمال اعمال فشار بیشتر بر قیمت‌ها و کنترل نرخ‌های فروش شرکت‌های بزرگ به‌نظر می‌رسد که دولت نمی‌خواهد بورس به‌صورت بی‌محابا رشد کند.
امروز مطالبی همچون چرا قیمت سکه از ارزش ذاتی خود فاصله دارد؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر قیمت اوره قرار می‌گیرند؟، سود بورسی‌ها ۴ ماهه پرداخت می‌شود؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
امروز مطالبی همچون چرا سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۳ طلا را بیشتر دوست دارند؟، کدام شرکت‌های بورسی تحت تاثیر تولید آلومینیوم قرار می‌گیرند؟، خودروی ۷۹۹ میلیونی در بازار تهران، انتقاد وزیر راه و شهرسازی از بانک ها، خبر مهم در مورد جاماندگان سهام عدالت، قیمت دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص ایستگاه‌های پرتردد متروی پایتخت اعلام کرد: ایستگاه‌های متروی تئاتر شهر، پانزده خرداد و شهرری به ترتیب سه ایستگاهی هستند که بیشترین مسافر را بین ۱۴۴ ایستگاه متروی تهران و حومه دارا هستند. ایستگاه‌های میدان آزادی، گلشهر و امام خمینی (ره) نیز جایگاه های بعدی پذیرش بیشترین مسافر را به خود اختصاص داده اند.
گواهی صرفه‌جویی انرژی، به نوعی شریک‌کردن مصرف‌کننده در سود حاصل از صرفه‌جویی در بازار شفاف و رقابتی است. درصورت راه‌اندازی بازار گواهی صرفه‌جویی انرژی این امکان به وجود خواهد آمد تا صنایع بزرگ اقدام به سرمایه‌گذاری و به‌روزرسانی تکنولوژی‌های خود کنند. برای اجرایی شدن این طرح، پروژه‌های صرفه‌جویی باید در ساتبا و ایفکو بررسی و تایید شوند؛ اما تضمین و تحویل باید از سوی شرکت گاز و توانیر انجام شود؛ که این دو نهاد تاکنون همراهی مناسبی نداشته‌اند و برخی مدیران این دو شرکت با بهانه‌تراشی و ایجاد موانع فراوان حاضر به همکاری در راه‌اندازی این بازار نیستند و به نظر می‌رسد آن را مانعی برای حذف انحصار و کاهش درآمد شرکت‌های خود می‌دانند؛ بی‌آنکه توجه کنند صرفه‌جویی موضوعی ملی است.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
در هفته پیش رو از شنبه ۳۰ مهرماه تا ۵ شنبه ۵ آبان ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.
منابع مطلع آمریکایی می‌گویند سرکرده سازمان تروریستی القاعده در خانه یکی از دستیاران ارشد وزیر امور داخله طالبان هدف قرار گرفت و از موشک «هِل‌فایر» برای این حمله استفاده شد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه با کاهش ۸۸/ ۱درصدی تا محدوده یک‌میلیون و ۳۳۶هزار واحد عقب نشست و بیشترین افت در حدود یک‌ماه اخیر را ثبت کرد. خروج پول‌های حقیقی‌ها نیز شدت گرفت و به رقم ۴۰۰میلیارد تومان رسید. نزول دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان، عقبگرد دلار نیمایی و کاهش اراده سیاستگذاران برای حذف ارز ترجیحی از جمله عواملی بودند که به افت قریب به اتفاق سهام در تالار شیشه‌ای منجر شدند. واکنشی که از نگاه کارشناسان بورسی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
در مدارک ارائه شده از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال ایران، چنین قید شده که وزارت ورزش مالک ۹۷.۵٪ از سهام استقلال و ۹۸٪ از سهام باشگاه پرسپولیس است. ۴.۵ درصد دیگر سهام این دو باشگاه در اختیار چه کسانی است؟
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ