در شانزده سال گذشته همه گلهایی که اکوادور در جام‌های جهانی به ثمر رسانده تنها یک گلزن داشته است: انر والنسیا.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر به صورت قطعی و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیرقطعی ثبت نام کرده اند.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
وزیر کشور در خصوص محدودیت فرصت یک هفته‌ای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ما این است که داوطلبان، فرصت پیش ثبت نام را از دست ندهند.
یک ربات اندروید به نام EveR6 شب گذشته در سئول رهبری اکستر ملی کره جنوبی را برعهده گرفت. این نخستین بار در کره است که اکستر ملی کشور به رهبری یک ربات کنسرت اجرا می کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که فتح‌الله‌زاده باید درخصوص زمین کمپ تمرینی استقلال در شمال کشور توضیح بدهد.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
سویه جدید با نام ایکس بی بی.۱.۱۶ که آرکتروس هم نامیده می‌شود از زیرشاخه‌های کووید ۱۹ است که در هند شیوع یافته است و به گونه غالب در این کشور تبدیل شده است و حالا به سی کشور دیگر از جمله آمریکا، ژاپن و کشور‌های اروپایی هم وارد شده است.
سامانه سلاح پدافند هوایی مجید که با نام تجاری AD-۰۸ نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین سامانه‌های تولید شده توسط صنعت دفاعی کشورمان است که در حقیقت یک سامانه سلاح زمین به هوای با برد و ارتفاع کوتاه است.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
رودولفو آروابارنا سرمربی آرژانتینی امارات باز هم علی مبخوت را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نکرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات اوکراین در راستای تغییر نام کشور روسیه به یک واژه اوکراینی هشدار داد.
یک اقتصاددان گفت: تغییرات ارزی که از ابتدای سال با حذف ارز ۴۲۰۰ رخ داد شوکی بود که به تمام بازارهای کشور وارد کرد.
مسئولان فوتبال مراکش با نامگذاری ورزشگاهی به نام اشرف حکیمی، از این ستاره تیم ملی کشور خود تجلیل کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور تحت عنوان جام خلیج فارس خبر داد.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یک پدیده ای در کشور ما وجود دارد که نام آن را مقاومت گذاشته ایم.
قطر در جام جهانی زمستانی در کشور خود از مرحله گروهی کنار رفت؛ هرگز میزبانی ضعیف‌تر از آنها نداشته‌ایم.
نام شناسنامه‌ای و گذرنامه‌ای همسر ظریف «مریم» نیست ضمن اینکه ایشان و همسرش هیچ حسابی در بانک پاسارگاد ندارند.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره وضعیت تامین داروی «ریتالین» در کشور گفت: درباره ریتالین ما این دارو را که نام ژنریک آن متیل فنیدات است، به کفایت در داخل کشور تولید می‌کنیم و مشکلی از بابت تولید آن در کشور وجود ندارد.
رئیس پلیس فتا گفت:یکی از اشخاص مطرح مجازی در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ