طبق اعلام اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلفات طی ۴ ماه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد متقاضیان انتخابات مجلس که پیش ثبت نام خود را در سامانه وزارت کشور انجام دادند تا ساعت ۱۴ امروز یکشنبه به ۴۲ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که اجرای نسخه جدید طرح پزشکی خانواده با نیرو‌های طرحی، این طرح را غیرقابل اجراتر از قبل کرده است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۸۲ تومان معامله شد.
قیمت دلار در بازار مبادله نسبت به روزهای قبل تفاوت چندانی نکرده و در کانال ۴۲ هزار تومان است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت سیزدهم ۴۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی هزینه کرد که نشان‌دهنده اهمیتی است که برای آموزش و پرورش قائل است گفت: هرچند رتبه‌بندی اشکالاتی در آیین‌نامه و اجرا داشت، اما در حال حل آن هستیم.
با بارگیری ۴۲ هزار و ۶۹۰ تن کلینکر سیمان صادراتی در راه آهن لرستان،‌ رکورد ۱۰ ساله تناژ بارگیری شکسته شد.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. این در حالی است که به گفته یک مقام مسئول، مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شدند تا در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به کاهش قیمت تمام شده این خودرو‌های سواری اقدام کنند.
۴۲ انجمن واتحادیه تجاری آلمانی که نماینده بیش از ۱۴۰ هزار مولف و بازیگر هستند از اتحادیه اروپاخواستند سریعتر پیش نویس قوانین هوش مصنوعی را فراهم کند.
بر اساس آمارهای موجود کریدور «فناوری تا بازار ایرانیان» در مسیر تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان به بازارهای جهانی تاکنون ۴۲ هزار و ۹۰۴ خدمت به شرکت‌ها یا افراد متقاضی ارائه کرده است.
قیمت دلار اسکناس در بازار مبادله ریتم آهسته افزایشی خود را حفظ کرده و به ۴۲ هزار تومان رسید
شاخص کل بورس در اولین ساعات بازگشایی بازار سرمایه با رشد۱۳ هزار و ۱۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی در مشهد با ظرفیت ۳۲ هزار نفر در ایام نوروز ویژه اسکان اضطراری آماده شده است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: نیروهای هنگ مرزی تایباد ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای ترانزیتی کشف و ضبط کردند.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
۴۲ هزار فقره تسهیلات تکلیفی توسط بانک در حوزه‌های فرزندآوری ، ازدواج، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد امام(ره) و قرض‌الحسنه خوداشتغالی بهزیستی پرداخت شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از خدمات رسانی به بیش از ۴۲ هزار زائر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: رفاه و سلامت هموطنان اولویت هلال احمر است.
متوسط قیمت مسکن طی معاملات مرداد امسال شهر تهران به متری ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: از ساعت ۲۴ تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز حدود ۴۲ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی خارج شدند .
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آزادسازی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع از اراضی تصرف شده در مناطق تحت مدیریت در یکسال گذشته خبر داد.
معاون درمان وزارت بهداشت، هزینه های تحمیلی ناشی از بیماری کرونا در کشورمان را ۴۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
فرمانداری ایالت کالیفرنیا صبح امروز به دلیل شیوع آبله میمون در این ایالت، وضعیت اضطراری در آنجا اعلام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ