سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت سیزدهم ۴۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی هزینه کرد که نشان‌دهنده اهمیتی است که برای آموزش و پرورش قائل است گفت: هرچند رتبه‌بندی اشکالاتی در آیین‌نامه و اجرا داشت، اما در حال حل آن هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: نمی‌توانیم یک فرد هیات علمی را تنها بر مبنای رتبه H-index دانشمند بنامیم بلکه باید شاخص‌های همه جانبه‌ای برای سنجش و ارزیابی دانشمندان تعیین شود.
صحرایی گفت: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش‌مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت کنند. این ماه طبق گزارشی که به من داده شده از بین این ۷۵ هزار نفر بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده‌اند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۵درصد معلمانی که رتبه نگرفته بودند تا روز یکشنبه تعیین تکلیف شدند، البته برخی از این افراد زیر یک سال سابقه کار داشته‌اند که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شدند.
سرپرست آموزش و پرورش گفت: تکلیف رتبه‌بندی ۷۵ هزار معلم فاقد رتبه تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود.
سرپرست آموزش و پرورش: ۴۵ هزار نفر از معلمان فاقد رتبه و ۳۵ هزار نفر هم رتبه خود را مشاهده نمی‌کنند که این موضوعات تا پایان اردیبهشت باید تعیین تکلیف شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید هر سال مهارتی بیاموزند و معلمان باید برای آموزش، خودشان هم ماهر باشند و تحت آموزش قرار بگیرند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تشرریح جزئیات دستورالعمل تنظیم قیمت تاکید کرد که ثبت نام و فروش خودروی سواری صرفاً از طریق سامانه یکپارچه فروش و در چارچوب مصوب شورا انجام شود.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: اعضای هیئت ممیزه تعیین شده است تا رتبه نهایی معلمان را مشخص کرده و پس از تأیید رتبه‌های واقعی احکام مربوطه صادر شوند.
وزیر آموزش و پرورش از تعیین رتبه قطعی معلمان در قانون رتبه بندی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هر زمان که رتبه قطعی صادر شود، مزایای درنظر گرفته شده برابر سقف ۳۸ هزار میلیارد تومانی که در بودجه برای این امر دیده شده، از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ برای آن‌ها محاسبه و مابه التفاوت‌ها پرداخت خواهد شد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: فرایند رتبه‌بندی در ستاد وزارتخانه، برای تعیین رتبه قطعی معلمان با سرعت بیشتری در حال انجام است و قطعاً به سال آینده نخواهد کشید.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
بر اساس این قانون به شاخص‌های تعیین شده یعنی شایستگی عمومی ۳۰۰ امتیاز، شایستگی تخصصی ۲۶۰، شایستگی حرفه‌ای ۲۴۰ امتیاز و تجربه تا ۲۰۰ امتیاز تعلق می‌یابد و معلمان حائز رتبه تا ۵۰۰ امتیاز آموزشیار معلم، مربی معلم ۵۰۰ امتیاز، استادیار معلم ۶۵۰ امتیاز، دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز، استاد معلم ۹۰۰ امتیاز اخذ خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ