شاخص کل بورس در اولین ساعات بازگشایی بازار سرمایه با رشد۱۳ هزار و ۱۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۶هزار واحدی جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.
دبیر انجمن سیمان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تولید سیمان و ۳.۲ درصدی کلینکر، بر آمادگی کامل این صنعت برای تامین سیمان مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز بازار سرمایه وضعیت بهتری نسبت به هفته قبل داشت و شاخص کل بورس با رشد مواجه شد.
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید تا همچنان رقم شاخص روی عدد ۲.۳ میلیون واحدی باشد و شاخص به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف و ارقام بالاتر است.
محرابیان گفت: مصرف برق از ۶۱ هزار مگاوات افزایش پیدا کرده و نزدیک به ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش مصرف در مدت مشابه را داریم.
احمد حیدری گفت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی در کشور ظرفیت تولید برق در ایران کمتر از ۷ هزار مگاوات بود، اما اکنون ظرفیت تولید برق به بیش از ۹۱ هزار مگاوات یعنی ۱۳ برابر رسیده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیشرفتی در لیگ بیست و دوم وجود نداشته است گفت: با توجه به وضعیت فوتبالمان نباید انتظار رشد داشته باشیم.
تقاضای مصرف برق کشور در روز هجدهم اردیبهشت ودر میانه فصل بهار از ۵۱ هزار مگاوات عبور کرد .
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
رئیس سازمان چای کشور گفت: براساس قیمت اعلام شده از سوی شورا قیمت گذاری نرخ برگ سبز درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.
بورس تهران روز چهارشنبه با افزایش عرضه‌ها نسبت به روز‌های قبلی خود مواجه شد و در نهایت رشد شاخص کل بورس در هفته دوم اسفند ماه متوقف شد. بازار سرمایه هفته سوم اسفند را چگونه آغاز خواهد کرد؟
شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد و ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۶ تومان رسید
صادرات محصولات نظامی روسیه به هند به بیش از ۱۳ میلیارد دلار رسیده است.
معاملات روز دوشنبه بازار سهام برخلاف دو روز ابتدایی هفته مثبت پایان یافت و شاخص کل بورس ۲۸ هزار و ۹۰۰ واحد رشد کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: حداکثر رشد مصرف برق تا پایان مهرماه سال جاری به مرز ۱۵ درصد خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: حداکثر رشد مصرف برق تا پایان مهرماه سال جاری به مرز ۱۵ درصد خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی عمده کشور از جمله فولاد، سیمان و پتروشیمی در ۵ ماه نخست امسال، رشد ۱۳ درصدی را ثبت کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۵۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و تحت تاثیر رشد قیمت انس جهانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.
تا زمانیکه دولت در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی، اصلاحات ساختاری انجام ندهد و از این وضعیت فاصله نگیرد، ما شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف خواهیم بود که در این زمینه بازار خودرو نیز پیشتاز خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه خودرو درحال حاضر یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، با افزایش انتظارات تورمی و هجوم سیل نقدینگی روبرو می‌شود که خروجی آن افزایش مداوم قیمت‌ها است...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ