مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی در مشهد با ظرفیت ۳۲ هزار نفر در ایام نوروز ویژه اسکان اضطراری آماده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود آرمات بعد از قهرمانی آسیا به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.
پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
وزیر بهداشت از تامین دارو، سرم و پیش بینی فراورده های خونی جهت ایام اربعین خبر داد و گفت: ۱۲ بالگرد و ۳ هواپیمای ویژه خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
ملی پوش ایران عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی میز زیر ۱۵ ساله های آزاد جهان در قزاقستان را به خود اختصاص داد.
بی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد پاری سن ژرمن با انتقال قرضی یک ساله ستاره یاغی‌اش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس‌آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر ۱۶ ساله پرسپوليسی ساخت.
باشگاه سپاهان دومین خرید تابستانی خود در لیگ ایران را انجام داد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
مقصد بعدی فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص داده است.
مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
در مسابقه سراسری بریتانیا با سوژه «کثیف‌ترین رادیو»، رادیوی کریستوفر کیچن‌ساید ۳۷ ساله و ساختمان‌ساز توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
صفحه رسمی لیگ ملتهای فدراسیون جهانی والیبال پست امروز خود را به مهدی جلوه اختصاص داده است.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
توپ مخصوص نیمه نهایی و فینال جام جهانی سوژه عکاس اختصاصی “ورزش سه” در تمرین فرانسه بوده است.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
از نتایج دیگر این مطالعات این بود که نشان داد، واکسن اختصاصی سویه اومیکرون یا همان واکسن برکت پلاس، همچنان قابلیت خنثی‌سازی خود را در برابر سویه ووهان نیز حفظ کرده است و لذا نگرانی‌ در خصوص کارآمدی آن در مقابل سویه‌های قبلی ویروس وجود ندارد؛ نکاتی امیدوارکننده که نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشورمان در حوزه ساخت واکسن است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آمار مربوط به کودک همسری در کشور، توضیح داد: در حال انجام تحقیقات در برخی از مناطق محروم که با این موضوع درگیراند، هستیم. برای ازدواج دختران زیر ۱۳ سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر ۱۳ سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن ازدواج متفاوت است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۴۲ درصد طرح‌های اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به بانوان کارآفرین اختصاص دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ