بر اساس آمارهای موجود کریدور «فناوری تا بازار ایرانیان» در مسیر تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان به بازارهای جهانی تاکنون ۴۲ هزار و ۹۰۴ خدمت به شرکت‌ها یا افراد متقاضی ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۶۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۶ هزار مورد ویزیت حجاج ایرانی طی روز گذشته خبر داد
مرکز ملی تبادل اطلاعات، آخرین وضعیت گذرگاه خدمات دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت را منتشر کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۸۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه تا پایان روز ۲۵ خرداد خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سال گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۹۷ اقدام برخط در راستای ماده ۳۷ آئین دادرسی کیفری میان کلانتری‌ها و مراجع قضائی صورت گرفته است.
سیدجواد سادات گفت: در لایحه ارائه شده دولت به مجلس برای مالکانی که قراردادهای اجاره بیش ازدوسال امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهندمعافیت‌های مالیاتی پیشنهاد شده است.
رئیس مجلس گفت: اگر برای دولت درآمدی بیش از درآمد مندرج در بودجه پیش آید، دولت مکلف است در هر مقطعی اصلاحیه یا متمم بودجه ارائه دهد.
معاون بهداشت درمان توانبخشی از ۷۰۰‌هزارخدمت توانبخشی از سوی این معاونت در ۹ ماه گذشته خبرداد.
سرپرست سازمان امدادونجات از ارائه خدمات به بیش از ۱۹۰ هزار نفر در سه زلزله بزرگ خوی خبر داد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه ۹ هزار و ۲۵۶ خدمت دارویی و درمانی به زلزله زدگان ترکیه در هفته اخیر خبر داد.
رئیس بانک جهانی اعلام کرد این نهاد آماده ارائه کمک های فوری به ترکیه پس وقوع زلزله در این کشور است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی به عنوان بازوان پژوهشی شورا در یک سال گذشته با ارائه بیش از ۲۰۰ گزارش کارشناسی کمک شایانی به نهاد شورای نگهبان کردند.
پژوهش جدید "دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن"(WUSM)، جامع‌ترین تحقیقاتی را ارائه می‌دهد که تا به امروز در مورد مشکلات عصبی بلندمدت مرتبط با کووید-۱۹ انجام شده‌اند. این پژوهش با بررسی بیش از ۱۵۰ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ به مدت ۱۲ ماه، نشان داد که عفونت‌ها به افزایش ۴۲ درصدی خطر ابتلا به چندین اختلال مغزی منجر می‌شوند.
وزیر امور خارجه با یادآوری اقدامات کشورمان برای ارائه خدمات به بیش از ۴/۵ میلیون پناهنده افغانستانی در ایران، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی برای مدیریت این مسئولیت سنگین تاکید کرد.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای و رونمایی از تازه‌ترین امکانات خودروهای سفارشی ایران خودرو در شرکت آپکو برگزار شد.
بیش از یک دهه پس از انحلال وزارت بازرگانی، حالا پس از انصراف مجلس از استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت و قول و قرار میان روسای مجلس و رییس جمهور برای تفکیک بخش بازرگانی از بخش صنعت، زمزمه‌های تشکیل یا عدم تشکیل این وزارت خانه بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ