با بارگیری ۴۲ هزار و ۶۹۰ تن کلینکر سیمان صادراتی در راه آهن لرستان،‌ رکورد ۱۰ ساله تناژ بارگیری شکسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریوبرزن یوسف‌زاده، کوهنورد آملی، با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم‌سن‌ترین کوهنورد پسر ایرانی را که موفق به پیمایش و صعود به "قله دماوند" بام ایران شده به نام خود ثبت کرد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
گربه‌ماهی‌های آبی رنگ،‌ ماهی‌هایی هستند که در آب‌های ساحلی بسیاری از ایالت‌های سراسر نیوانگلند یافت می‌شود. طول عمر این ماهی‌ها بین ۹ تا ۱۰ سال است اما برخی از کارشناسان می‌گویند، آنها تا ۲۵ سال هم می‌توانند عمر کنند.
معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران خودرو، با اشاره به این که در سال گذشته رکورد ۱۰ ساله صادرات در ایکیدو با رقم حدود ۱۰ میلیون دلار (۵۰۰ میلیاردتومان) شکسته شد، بر اجرای برنامه ۱۱.۲ میلیون دلاری سال جاری با نظارت و راهبری معاونت صادرات گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد.
صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد دلار و رشد ۱۰ درصدی رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به رکوردزنی صادرات ایران به عراق گفت: صادرات به عراق در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: صادرات غیر نفتی کشور در سال ۱۴۰۱ با عبور از ۵۳ میلیارد و ۱۶۶ میلیون دلار با رشد ۱۰ درصدی، رکورد جدیدی را در تاریخ کشور به جا گذاشت.
در سال ۲۰۲۲ رکورد تازه ای در زمینه تولید انرژی بادی و خورشیدی ثبت شد و این رقم از ۱۰ درصد کل انرژی تولیدی جهان در سال ۲۰۲۱ به ۱۲ درصد افزایش یافت.
رکورد عجیب دونده ۱۹ساله در دوی صد متر
رافائل نادال ممکن است برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۵ حضور در بین ۱۰ تنیسور اول جهان را از دست دهد.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با مترو تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد ۲۱۹ رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
در نظام پولی، عرضه پول، فرآیند پیچیده‌ای است و برآیند رفتار‌های متقابل چهار گروه از عامل‌های موثر بر آن، شامل بانک مرکزی، بانک‌های تجاری و تخصصی، سپرده‌گذاران و دریافت‌کنندگان وام می‌شوند. پول پرقدرت، عبارت است از پولی که مستقیما توسط بانک مرکزی به وجود می‌آید و شامل موارد ترازنامه بانک مرکزی می‌شود.
امباپه رکورد ۱۱ساله مسی را شکست
تیم فوتبال استقلال با ۱۰ بازی بدون باخت، شکست ناپذیرترین تیم لیگ بیست و دوم تا پایان هفته یازدهم این رقابتهاست.
آرسنال 9 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی هم صعود کرد. تا الان آرسنال تنها تیم فصل جاری جزیره بوده که سه برد متوالی داشته
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ