۴۲ انجمن واتحادیه تجاری آلمانی که نماینده بیش از ۱۴۰ هزار مولف و بازیگر هستند از اتحادیه اروپاخواستند سریعتر پیش نویس قوانین هوش مصنوعی را فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک امتیاز طی دو دیدار، آیا خوشبختی برای بندرعباسی‌ها در دسترس خواهد بود. شاید آری و شاید هم خیر...
بیم و امید فناوری قرن از هوش مصنوعی چه کارهایی بر می‌آید
وزارت بازرگانی چین در بیانیه ای اعلام کرد از هلند خواسته تا مانع همکاری دوجانبه در صنعت نیمه رسانا نشود و از کنترل صادرات سوء استفاده نکند.
ریکاردو ساپینتو در صدد است تا هرطور شده فصل جاری فوتبال ایران را با بردی ارزشمند و جام قهرمانی به پایان برساند.
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه سرنوشت منطقه را شکست‌خوردگان رقم نمی‌زنند، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی نگران آینده خود است.
اپل برای جلوگیری از نشت داده های محرمانه اش استفاده از چت جی پی تی توسط کارمندانش را محدود کرد.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
اصفهان- شکار تصاویر یک قلاده یوزپلنگ پس از ۱۳ سال در پناهگاه حیات‌وحش عباس آباد توسط دوربین‌ تله‌ای، بیم و امیدی برای بقا و حفاظت از این گونه در خطر انقراض در کویر شرق اصفهان است.
ایمان ابراهیمی سال‌هاست زندگی‌اش را وقف پرنده‌های ایران کرده است. امروز به سراغ او رفتیم تا درباره امید، تنها درنای باقی‌مانده در ایران حرف بزنیم.
رسانه های صهیونیست از رزمایش گسترده روز یکشنبه این رژیم از بیم تشدید مقاومت فلسطینی ها بویژه طی ماه مبارک رمضان خبر دادند.
منابع عبری از آماده‌باش نظامیان ارتش رژیم صهیوینستی از بیم عملیات های انتقام جویانه فلسطینیان در واکنش به تحولات اخیر در نابلس، خبر می دهند.
شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.
با وجود همه نگرانی‌هایی که در خصوص امکان جایگزینی انسان با ربات‌های دارای هوش مصنوعی مطرح می‌شود و مسائلی نظیر امکان سرودن شعر یا تولید متن که درباره آن‌ها سخن گفته می‌شود، یک تهدید به مراتب بزرگ‌تر از جانب این ربات‌ها وجود دارد: هوش مصنوعی می‌تواند در فرآیند‌های دموکراتیک جای انسان‌ها را بگیرد؛ نه از طریق رای دادن بلکه با اثرگذاری روی افکار عمومی و لابی‌گری.
رابطه بیم امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی همواره بر اساس احترام بوده است، هر چند آنها در مقاطعی با هم اختلاف نظر هم داشتند.
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، با اشاره به بیم و هراس های تل آویو، گفت که این رژیم به صورت شبانه روزی در ۶ جبهه فعال است.
پلیس رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی فلسطینی ها، شامگاه یکشنبه به صورت رسمی از تمام ساکنان سرزمین های اشغالی خواست روز برگزاری انتخابات کنست با خود سلاح به همراه داشته باشند.
گوگل تصمیم دارد با انجام اقدامی قانونی دستور ناظر آنتی تراست هندوستان برای تغییر عملکرد خود در سیستم عامل اندروید را مسدود کند.
تیم جوان شده هوادار بازی‌‌های خوبی را ارائه می‌دهد اما در دو هفته اخیر نتوانسته امتیاز بگیرد.
مایکروسافت اعلام کرد از یکم اکتبر ۲۰۲۲ قراردادهای اعطای لیسانس را اصلاح و تغییراتی ایجاد می کند تا قدرت رقابت برای تهیه کنندگان سرویس های ابر رایانشی فراهم شود.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر آن شهید و زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ