بررسی‌ها نشان می‌دهد که اجرای نسخه جدید طرح پزشکی خانواده با نیرو‌های طرحی، این طرح را غیرقابل اجراتر از قبل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«جبهه عمل اسلامی» لبنان در هفدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه، با تمجید از مقاومت لبنان و سلحشوری اخیر فلسطینیان در کرانه باختری، شکست پروژه شوم «خاورمیانه جدید» دشمنان را بار دیگر یادآوری کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چراغ سبز مجمع تشخیص به طرح مجلس جهت واردات خودروی کارکرده، انحصار بازار خودرو را خواهد شکست.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
مجلس شورای اسلامی اخیرا با افزایش وام ودیعه مسکن موافقت کرد؛ به این ترتیب سقف وام ودیعه مسکن در شهر تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مبنی بر ارائه زمین به مردم برای ساخت واحدهای یک طبقه گفت: این اقدام تاثیر قابل توجهی در شکستن احتکار و سوداگری دارد.
واشنگتن تصمیم گرفت میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی نوعی ائتلاف سیاسی، امنیتی و اقتصادی ایجاد کند، اما تغییر جهت قطب‌نمای اعضای محافظه‌کار سُنی به سمت تهران نشان دهنده شکست این طرح است.
خوان لاپورتا در مراسم رونمایی از طرح بازسازی ورزشگاه نوکمپ از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو ابراز نارضایتی کرد و گفت اگر خیرونا به رئال می باخت، هفته بارسلونا تلخ‌تر می شد.
«زیاد النخاله» با بیان اینکه طرح صهیونیسم حتی در صورت هزار سال مبارزه شکست خواهد خورد، تأکید کرد که یک مبارز فلسطینی در شهرک «حواره»، تمام تلاش های آمریکا را برای فتنه انگیزی خنثی کرد.
رئیسی با اشاره به رسیدن نرخ رشد اقتصادی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به رقمی نزدیک به ۵ درصد خاطرنشان کرد: دولت مردمی توانست در این مدت نرخ تورم را از ۵۹.۳ درصد به زیر ۴۰ درصد برساند، اما اجرای طرح عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی که تکلیف قانونی بودجه ۱۴۰۱ بود، باعث افزایش دوباره نرخ تورم شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است طرح جدید سوپرلیگ اروپا تفاوتی با طرح شکست خورده قبلی ندارد و قرار است همه را فریب دهد.
کارشناسان به پروژه احیای «گوزن زرد» در لرستان چراغ‌قرمز داده‌اند و معتقدند که این طرح پشتوانه زیست‌محیطی ندارد، پروژه ای که چالش های مختلفی دارد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون تومان رسید.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه با بیان اینکه به واسطه طرح ۱۰‌بندی حمایت از بازار سرمایه، مدیریتی در کفه‌ی عرضه‌ها انجام می‌شود، گفت: طبق آخرین برآوردها بالغ بر ۹۶ درصد از سهامداران خرد تحت پوشش این حمایت قرار می‌گیرند؛ یعنی حدود ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار نفر سهامدار با خرید اوراق تبعی مخصوص به این طرح، سبدپرتفوی خود را بیمه می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دیدارهای متعدد هیئت دیپلماتیک این کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل موید شکست طرح انزوای کشورش است.
طرح «سفر‌های ارزان» از جمله طرح‌هایی‌ست که با هدف مسافرت به مقاصد داخلی کشور آن هم با هزینه کم در نظر گرفته شده است. با وجود اینکه سال‌ها از ارائه این طرح می‌گذرد و راهکار‌های مختلفی برای آن نیز ارائه شده، اما تاکنون نتوانسته موفق عمل کند.
یک تیم تحقیقاتی دانشگاه ملی فناوری دفاع در ایالت هونان چین طرح هایی برای یک موشک ضد کشتی ۵ متری را منتشر کرده که سرعت آن به حدی بالا است که هیچ سیستم دفاعی نمی تواند آن را شکست دهد.
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
بازهم تبدیل انجمن به فدراسیون! تکرار طرح شکست خورده با وزیر ورزشی؟
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
وزیر اقتصاد گفت: برخی از افرادی که در سال‌های ارز ترجیحی، خیلی چاق و فربه شده بودند، به یکی از وزرا گفته بودند: محال است که بتوانید این ارز ترجیحی را بردارید. مگر به این راحتی است که ما سال‌ها تلاش کردیم و حالا شما می خواهید ارز ترجیحی را از واردات کالا‌های اساسی بردارید؟
شکست دیپلماتیک، طرح مطالبات حداکثری در مذاکرات و ناتوانی در تحقق حتی یکی از آنها و موفقیت دیپلماتیک، طرح مطالبات معقول و دستیابی به حداقل نیمی از آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ