ملوان از قدیم الایام با پیراهن سفید شناخته می‌شود و هواداران این تیم حساسیت جالبی به استفاده از این رنگ حتی در تمرینات دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران الهلال برای خرید پیراهن نیمار بازیکن جدیدشان به فروشگاه‌های رسمی باشگاه‌شان هجوم بردند.
طرفداران بایرن مونیخ استقبال عجیبی از پیراهن‌های هری کین داشته‌اند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی شماره پیراهن خود را برای فصل پیش روی فوتبال جزیره انتخاب کرد.
الهیار صیادمنش در مراسم رونمایی از کیت جدید هال سیتی حضور دارد.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
شرکت پوما از پیراهن سوم منچسترسیتی برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
بعد از چند سال درخشش هری کین به عنوان یکی از گلزن‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال با پیراهن تاتنهام به نظر می‌رسد زمان جدایی او از انگلیس و تاتنهام و حضورش در لیگی دیگر فرا رسیده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، درخواست امضای یک هوادار را با یک روش جالب عملی کرد.
منچسترسیتی بعد از انتشار توییتی جنجالی که ایلکای گوندوگان را با پیراهن جدید این تیم نشان می‌داد توییت مورد اشاره را حذف کرد. انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است.
ارلینگ با دبل مقابل قبرس از کیلیان امباپه پیشی گرفته و به بهترین گلزن فصل 23-2022 تبدیل شد.
ادین ژکو در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و از آن خاطره دارد.
پوما از پیراهن اول منچسترسیتی برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در آستانه دیدار با منچسترسیتی، حریف انگلیسی را با اشاره به یکی از گل‌های مشهور هموطنش، زین‌الدین زیدان، با پیراهن رئال تهدید کرد.
بارسلونا در تابستان پیش رو، فصل نقل و انتقالات شلوغی خواهد داشت. آخرین مهره‌ای که گفته می‌شود پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد، ایلکای گوندوگان است.
نام مهاجم ایرانی هال سیتی در جمع نفرات ذخیره این تیم مقابل وست‌برومویچ دیده می‌شود.
با وجود بمب بزرگ نقل و انتقالاتی النصر در جذب کریستیانو رونالدو، رقیب سنتی این باشگاه، الهلال، دست از کری‌خوانی با النصری‌ها برنداشته است.
یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
به نظر می‌رسد که کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسرسیتی، علاقه خاصی به کریستیانو رونالدو دارد.
رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید اورتون، هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده است. گروهی که مخالفت این پیراهن جدید هستند می‌گویند نگران از دست رفتن سنت و تاریخ باشگاهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ