الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحرین که به مدت چند صد سال تحت حاکمیت ایران قرار داشت، در زمان حکومت پهلوی به یک کشور مستقل تبدیل شد.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های هشداردهنده در یک رابطه عاطفی زمانی است که طرفین رابطه نکات مثبت باهم بودن شان را به کلی فراموش می‌کنند. در یک رابطه عاطفی وقتی طرفین زمان زیادی را در کشمکش و ناراحتی سپری می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به یاد آورند زمانی که عاشق همدیگر بودند.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
پس از رسمی شدن انتقال فران ناوارو از ژیل ویسنته، مهدی طارمی بیش از هر زمان دیگری به جدایی نزدیک به نظر می‌رسد.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
به نظر می‌رسید که با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، حالا نقش تونی کروس و لوکا مودریچ از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.
از زمان جدایی سجاد شهباززاده از سپاهان این تیم دیگر با دو مهاجم اصلی در ترکیب به میدان نرفته است.
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
گاردین امروز توشت که پپ گواردیولا قطعا تا دو سال دیگر مربی سیتی خواهد ماند و سپس از این باشگاه می رود.
کاپیتان اسبق سپاهان عملکرد مورایس در سپاهان را مثبت دانست و معتقد است کادر فنی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ نیاز به زمان دارد.
بیلسا ۶۷ ساله از زمان جدایی از لیدز یونایتد در فوریه ۲۰۲۲ بیکار بود، جایگزین دیگو آلونسو شد که پس از حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمت خود کناره گیری کرد.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
توتو وولف، رئیس تیم مرسدس درباره جدایی احتمالی لوئیس همیلتون به دنبال شروع ضعیفش در بحرین گفت: خیلی آسان است که یک راننده را رها کنید و سپس تسلیم شوید. ما این کار را نمی‌کنیم. ما باید بیشتر از هر زمان دیگری به این کار فکر کنیم و به هر دو راننده خود ماشینی بدهیم که بتوانند با آن رقابت کنند.
پیشکسوت فوتبال قطر می گوید که جدایی فلیکس سانچز در زمان مناسبی رخ داده است.
این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد. یکی از پیشکسوتان فوتبال آرژانتین در این باره گفت: پله چیز‌هایی در آن کمد قرار داده، درش را بسته و گفته «تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».
محمد ربیعی تاکید کرد که در پایان این فصل به همکاری خود با مس رفسجان خاتمه خواهد داد.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا از جدایی هر چه سریع‌تر جرارد پیکه استقبال می کنند و معتقدند الان بهترین زمان برای فداکاری او است.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
فران تورس شایعات جدایی احتمالی خود از بارسلونا را رد کرد و گفت که با گذشت زمان، توانایی‌های خود را اثبات خواهد کرد.
موضوع حق‌آبه هیرمند از زمان جدایی هرات از خاک ایران در سال ۱۸۵۷ میلادی جدی شد. سال ۱۳۵۱ قراردادی موسوم به کمیسیون دلتا افغانستان را ملزم کرد که از جریان هیرمند ثانیه‌ای ۲۶ مترمکعب یعنی سالانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب آب در اختیار ایران قرار بدهد تا اینکه سال ۱۳۹۶ هنگام آغاز به کار ساخت سد کمال‌خان؛ مسئولان دولت غنی ارتفاع تاج سد را از آنچه مورد نظر بود بالاتر بردند و این اتفاق بر خشکی هامون اثر زیادی گذاشت.
نویسنده پرتغالی، زمان جدایی مهدی طارمی از باشگاه پورتو را مشخص کرد.
رئال مادرید در سال های اخیر در بهترین زمان ممکن ستاره های محبوب خود را فروخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ