منچسترسیتی بعد از انتشار توییتی جنجالی که ایلکای گوندوگان را با پیراهن جدید این تیم نشان می‌داد توییت مورد اشاره را حذف کرد. انتقال گوندوگان به بارسا تقریبا قطعی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد آمریکا را شکست دهد.
رعدوبرق شدید باعث توقف بازی دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه دوم شد.
تساوی عجیب در بازی والیبال ایران و فرانسه
ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.
تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با وجود شکست در دومین دیدار فینال قهرمان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر زنان شد.
اگرچه تقابل منچسترسیتی و وستهام در نیمه اول بدون گل به پایان رسید اما این بازی یک طرفه می‌تواند نوید گل برای شاگردان پپ داشته باشد.
بایرن مونیخ پس از شکست سنگین از سیتی امروز در بوندسلیگا هم نتوانست از سد هوفنهایم رده چهاردهمی بگذرد و با تساوی 1-1 متوقف شد. میهمان در تنها شانس گلزنی جدی خود دروازه زومر را باز کرد.
«تاج‌السلطنه» یکی از دختران ناصرالدین قاجار است که به سبک پدر، خاطره هم نوشته برای آیندگان. یکی از این خاطرات به برق‌بازی اختصاص دارد که تاج‌السلطنه خودش اول تا آخر آن را شرح داده است.
گزارشگر بازی گل گهر و نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی اتفاق واضح رخ داده را نتوانست تشخیص دهد.
سرمربی پاس گرگان درخواست کرد که دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال برگزار نشود.
در اتفاقی عجیب در جریان یک بازی در لیگ کامبوج دو گل از روی نقطه کرنر به ثمر رسید.
شاگردان ژاوی نیمه اول بازی با بارسلونا را با تک گل لواندوفسکی به سود خود خاتمه دادند؛ این گل از روی نقطه پنالتی و به سختی به ثمر رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
دورتموند در یک دیدار پرگل و تماشایی، توانست به سختی از سد میهمان پایین جدولی خود یعنی آگزبورگ عبور کند.
در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که به درمان‌های گیاهی و طب سنتی گرایش دارند، احتمالاً آوازه گیاه عجیبی به نام جینسینگ را بسیار شنیده‌اند. نکته جالب توجه درباره این گیاه به غیر از خواص زیاد و بی‌نظیر آن قدمت استفاده از این گیاه است که نه به سال‌های اخیر که به قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش باز می‌گردد. جینسینگ به‌ویژه در شرق آسیا آنچنان شهرت بالایی در زمینه درمانی داشت که به «اکسیر جوانی» و «داروی جاودانگی» شهرت داشت و حتی کاشت و برداشت آن نیز مختص پادشاهان و امپراطوران بود.
ظاهرا یک فرد با لباسی سنتی و تا حدی عجیب به گفته منبع منتشرکننده ویدئو، بازی ایران و ولز را ۴ روز پیش درست پیش بینی کرده بود! از ظاهرش این گونه برمی‌آید که او پیشگو باشد!
محمدرضا احمدی گزارشگر بازی تیم ملی ایران در مقابل انگلیس لحظات سختی را سپری کرد.
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید از تفاوت بسیار زیاد کیفیت بازی سیتی و یونایتد تعجب کرده و نمی‌تواند علت تفاوت عجیب و غریب بین دو تیم را هضم کند.
ریو فردیناند بعد از تماشای بازی امروز منچسترسیتی مقابل ولوز می‌گوید قدرت عجیب و غریب سیتیزن‌ها کم کم لیگ برتر را به رقابتی یک‌تیمی تبدیل می‌کند.
محمدحسین میثاقی در جدیدترین واکنش، دست به عصا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ