در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ برتر برای نساجی سخت شروع شد هرچند با یک ضربه سر در آخرین دقایق توانست شکست خانگی را تبدیل به مساوی کند.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
ستاره خط حمله فوتبال ایران در آخرین حرفهایش اعتراف کرد که مشکلات زیادی با سرمربی اسبق تیم ملی داشته است.
ایوان پریشیچ ضربه خطرناک آنسو فاتی در آخرین دقایق وقت‌های معمولی بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا را دفع کرد.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا آخرین ضربه پنالتی برابر رم را به گل تبدیل کرد و تیمش را به قهرمانی لیگ اروپا رساند.
در دو سال گذشته بارسلونا نتوانسته از طریق ضربه کاشته به گل برسد و آخرین بار لیونل مسی بود که به این روش برای بارسا گلزنی کرد.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، در دیدار برگشت تیمش مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را از دست داد.
مهدی طارمی در آخرین لحظات بازی می‌توانست دروازه اینتر را باز کند اما ضربه سر او به تیرک دروازه خورد تا پورتو به شکلی دردناک از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.
آخرین ضربه پنالتی هوادار مقابل مس را جواد محمدی به ثمر رساند، بازیکنی که همواره در این تیم درخشیده و موثر بوده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
همسر دنی آلوز، که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی همسرش اعتماد دارد.
ملوان در چهار دیدار سخت اخیرش، هیچ باختی را متحمل نشده است.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
فغانی در آخرین دقایق قضاوت بی‌دردسر خود، یک ضربه پنالتی اعلام کرد که حسابی جنجالی شد.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است گفت: فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ