هواداران الهلال برای خرید پیراهن نیمار بازیکن جدیدشان به فروشگاه‌های رسمی باشگاه‌شان هجوم بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
پدر نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در فروشگاه این باشگاه حضور پیدا کرد. در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان در فروشگاه الهلال مشغول خرید پیراهن نیمار بودند، نشانه‌هایی از ابراز رضایت در شادی پدر نیمار دیده می‌شد.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
اولین عکس نیمار با پیراهن الهلال / رسمی
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.
طبق ادعای اکیپ، امضای قرارداد دو ساله نیمار با الهلال به این دلیل بوده که او همچنان خوشبین است بتواند در آینده ای نزدیک دوباره پیراهن بارسا را به تن کند.
طرفداران بایرن مونیخ استقبال عجیبی از پیراهن‌های هری کین داشته‌اند.
یکی از هواداران بارسلونا در واکنش به انتقال نیمار به الهلال پیراهن او را به سطل آشغال انداخت.
سومین پیراهن باشگاه لیورپول با استفاده از یک خلاقیت جالب رونمایی شده است.
باشگاه بارسلونا ساعتی پیش از لباس سوم خود برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
رونمایی از پیراهن جدید سبزپوشان ذوب‌آهن در لیگ بیست و سوم انجام شد.
ملوان از قدیم الایام با پیراهن سفید شناخته می‌شود و هواداران این تیم حساسیت جالبی به استفاده از این رنگ حتی در تمرینات دارند.
لیونل مسی، آخرین پیراهن تیم ملی آرژانتین که دیه‌گو مارادونای فقید به‌تن داشت را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت.
کاپیتان اسبق تراکتور اکنون با ثبت‌نام در دانشگاه مدعی است که شرایط بازگشت دوباره‌اش به تبریز فراهم شده است.
شماره 10 افسانه‌ای بوکا جونیورز که پیش از این بر تن بازیکنانی مانند دیگو مارادونا، خوان رومان ریکلمه و کارلوس توس بوده است، شماره‌ای خواهد بود که ادینسون کاوانی بر تن می‌کند.
به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از لباس دوم خود برای فصل آینده با حضور کیلیان امباپه و نیمار رونمایی کرد.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال به نیمار توصیه کرد اگر قصد ادامه فوتبالش در انگلیس را دارد به جای پاسخ مثبت به پیشنهادهای نیوکسل و چلسی، پیراهن آرسنال را به تن کند.
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
کاپیتان تیم ملی برزیل با یک پیراهن منقش به چهره اسطوره فقید فوتبال برزیل در رختکن پی اس جی پیش از دیدار مقابل آنژه حاضر شد.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصویری از خودش با پیراهنی که روی آن تصاویر وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد منتشر کرد.
نیمار در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل مارسی با پاس کیلیان امباپه دروازه حریف را باز کرد تا دوازدهمین گل فصل خود را با پیراهن پی‌اس‌جی به ثمر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ