مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی شماره پیراهن خود را برای فصل پیش روی فوتبال جزیره انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
شماره یک پیشین جهان نظر خود را در مورد فینال ویمبلدون 2023 میان کارلوس آلکاراس اسپانیایی و نواک جوکوویچ صربستانی به اشتراک گذاشت.
رودریگو از اینکه لوکا مودریچ قراردادش را با رئال تمدید کرد بسیار خوشحال بود و گفت به وفاداری ستاره کروات تردید نداشت.
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
استاد بزرگ آذربایجانی می‌گوید که مگنوس کارلسن مرد شماره‌ یک شطرنج جهان به دلیل اینکه همه را شکست‌ داده‌ است، علاقه ای به شطرنج ندارد.
شماره ۶ تیم ملی ایران مثل همیشه در ترکیب دیدار مقابل روسیه حضور دارد.
یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.
اتحاد کلباء قرارداد عیسی الهوتی، سنگربان شماره یک تیم خود را تمدید کرد.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
سردار که بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران و نزدیک‌ترین تعقیب کننده رکورد استثنایی علی دایی است، در عرصه باشگاهی نیز راه شماره ۱۰ پیشین ایران را در بوندس لیگا دنبال می‌کند و عملکردش در بایر لورکوزن بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری، پیشنهاد کارگروه تخصصی خودرو در جلسه شماره ۵۴۳ شورای رقابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به اتفاق آراء مصوب شد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد هری کین را اولویت اول نقل و انتقالاتی باشگاه می‌داند و مصمم است او را تابستان آینده به اولدترافورد منتقل کند.
مجری: بهترین بازیکن کیست؟ خودت را از لیست بیرون بگذار مسی:‌ نیمار، امباپه، هازارد، سوارز، آگوئرو مجری: بازیکنی را جا ننداختی؟ کسی که «شماره ۷» می‌پوشه.
مسئولان فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کردند که به دنبال ادامه همکاری با دیه‌گو آلونسو هستند.
الگوهای جهانی ایجاد مرکز اعزام مشترک در هشتمین نشست اعضای کمیته تخصصی مرکز اعزام مشترک و شماره واحد امدادی مورد بررسی قرار گرفت.
درگیری البلیهی بازیکن شماره پنج عربستان با لیونل مسی در بازی روز گذشته عربستان و آرژانتین مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
درخشش شماره ۱۰ تیم ملی ایران مقابل اروگوئه مورد توجه باشگاه اومونیا قبرس قرار گرفت.
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.
با جدایی ریکی پویج از بارسلونا که در روزهای آینده قطعی خواهد شد، شماره شش بارسلونا به گاوی تعلق خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ