باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از خود در شروع محرم از استایل خاصش رونمایی کرد.
شرکت آدیداس تصاویر مربوط به پیراهن دوم منچستریونایتد برای فصل آینده را منتشر کرد.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) تصاویری از برخی پهپادهای ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش آنها علیه جنین را منتشر کرد.
باشگاه رئال مادرید تصاویری زیبا و جدید از روند نهایی بازسازی ورزشگاه برنابئو منتشر کرد که نشان می دهد دیگر چیزی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.
تصاویری جذاب و تماشایی از خودرو شگفت انگیز BMW که قابلیت تغییر رنگ دارد، واکنش‌های زیادی را در برداشته است. منبع: خبرفوری
موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده رونمایی شد.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
جورجینا رودریگرز مدل مشهور جهانی با منتشر کردن تصویری متفاوت و عجیب از خودش در اینستاگرام از چهره طبیعی و بدون آرایش خود رونمایی کرده است.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
تیم مک‌لارن انگلیس از ماشین جدیدش برای شرکت در فرمول یک ۲۰۲۳ رونمایی کرد.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
تصاویری از مراسم معارفه رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان در عربستان را مشاهده می‌کنید ؛ رونالدو به زبان عربی به هوادرانش گفت: اَنا عالَمی - من جهانی هستم.
تصاویری از رونمایی کاپ جام جهانی توسط ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا کاسیاس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توپی که قرار است در مرحله نیمه نهایی و همچنین دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی شد.
تصاویری از توپ فینال جام جهانی 2022 قطر منتشر شده است. توپی که "الحلم" نامگذاری شده که به معنای رویا است.
لحظه‌ی شلیک موفقیت‌آمیز موشک صیاد ۴B و سامانه باور ۳۷۳ که امروز رونمایی شد را در این فیلم مشاهده می‌‎کنید.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، هفته گذشته ارتش نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
باشگاه منچستریونایتد با انتشار تصاویری از کاسمیرو، ستاره برزیلی، از شماره پیراهن این بازیکن رونمایی کرد.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.
تصاویری از ربات هانتر-۲۰۰۰ مجهز به موشک‌انداز در نمایشگاه نظامی روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ