یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق از شکست فشارهای آمریکا برای بازگرداندن بی قید و شرط عناصر داعشی از اردوگاه الهول سوریه به عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید با تلاش سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شرایط موجود در حال حرکت به سمت رویارویی مستقیم روسیه و ناتو است.
این شبکه به دلیل وابستگی امنیتی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تلاش رسمی برای بازتولید آشوب و جنگ داخلی در ایران، توسط وزارت اطلاعات به عنوان شبکه‌ای تروریستی تلقی شده بود که گفته می‌شود با توافق میان ایران و عربستان، عوامل این شبکه تلاش داشتند تا از طریق رژیم صهیونیستی به تأمین مالی خود بپردازند.
گزارش  سالانه سرویس‌های اطلاعاتی سوئیس مدعی است که خطر فعالیت‌های جاسوسی روسیه و چین در این کشور از زمان آغاز بحران در شرق اروپا تشدید شده است.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درگفتگو با رسانه KHAMENEI.IRگفت: بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
نگرانی محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران و غرب و همکاری اطلاعاتی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام با سرویس‌های غربی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
صدها آلمانی شاغل در روسیه مانند دیپلمات‌ها، معلمین و کارمندان در ارتباط با کاهش پرسنل سرویس‌های اطلاعاتی مسکو در برلین باید روسیه را تَرک کنند.
رئیس‌جمهور منطقه خودمختار چچن امروز گفت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب و اوکراین در حال آماده سازی حملات تروریستی علیه وی هستند.
پروین صالحی می‌گوید: پشت قضیه بی‌حجابی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل کشورهای متخاصم با ایران قرار دارند و مردم باید حواسشان جمع باشد.
امارات و روسیه به طور یکسان به نهادهای رسمی اطلاعاتی متکی نیستند بلکه بیشتر به اطلاعات غیررسمی شبکه‌های اطلاعاتی وابسته‌اند؛ بنابراین نه‌تنها روابط رسمی نهادی میان سرویس‌های اطلاعاتی روسیه و همتایان اماراتی‌اش مهم است بلکه روابط شخصی استراتژیک به همگام‌سازی فعالیت‌های روسیه و امارات در سایه کمک کرده است.
نشریه تایمز در گزارشی نوشت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب بلافاصله بعد از وقوع خرابکاری سال گذشته در خط لوله نورد استریم فهمیدند که چه کسی آن را سازماندهی کرده اما آن را لاپوشانی کردند!
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در بحث التهابات ارزی بررسی‌هایی داشتند که نشان از دخالت سرویس‌های امنیتی و عوامل خارجی دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
استاندار مازندران گفت: در استان مازندران بخش اعظمی از ناهنجاری‌هایی که گریبان ما را گرفته است بدلیل مقوله گردشگری و مسافر خیز بودن این استان است که حالا خانواده‌های روستایی مازندران تمایل به نگهداری سگ‌های خانگی دارند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
خبرنگاری و روزنامه‌نگاری همواره در کشورها و ادوار مختلف پوشش مطلوبی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه جهت تحقق آمال و اهداف آن‌ها به‌ویژه در ایران بوده و هست.
محمد حسن روزی‌طلب (مدیرمسئول روزنامه ایران) گفت: در امارات ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند ولی حتی یک تجمع دو نفره هم علیه جمهوری اسلامی شکل نگرفت، اما در برلین شاهد حضور هزاران نفر بودیم.
عباسی تاکید کرد که سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای فرزندان مسوولان دام پهن می‌کنند و از آن‌ها در حالی که تکیلا و ویسکی خورده و در پارتی می‌رقصند فیلم می‌گیرند و با تهدیدشان به انتشار فیلم، می‌خواهند که از پدران شان فلان اطلاعات را بیاورند.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ