بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در بحث التهابات ارزی بررسی‌هایی داشتند که نشان از دخالت سرویس‌های امنیتی و عوامل خارجی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان در شهرستان قصرقند بازداشت شدند.
زلقی گفت: باتوجه به اینکه تخلفات انجام شده در حوزه پروژه‌های واگذار شده به برخی از پیمانکاران بوده است، اقدامات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با موضوع در دست اقدام است.
اعضای شبکه گسترده تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب توسط نیروهای امنیتی کشورمان بازداشت شدند؛ سرشبکه‌ها در دانمارک و هلند اقامت دارند.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان فداییان اسلام تهران خبر داد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
با انتشار خبر دستگیری دو عضو جنبش حسینیون در ایران، برخی فعالان فضای جمهوری آذربایجان، استرداد این افراد را به‌عنوان نشانه‌ای از حسن‌نیت ایران عنوان کرده و شروطی را برای عادی‌سازی روابط تهران و باکو مطرح می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از ناظران معتقدند تجربه روابط با همسایه شمالی نشان داده، حتی یک قدم عقب‌نشینی تهران، باکو را به بیان مواضع و انجام اقدامات خصمانه‌تر مُصر می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور دستگیری عاملان ضرب و شتم آمران به معروف صادر شد که با اقدام فراجا، ۵ نفر از متهمان در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
منابع عراقی از تداوم عملیات علیه هسته های داعشی و دستگیری دو سرکرده بارز داعشی در کرکوک و بغداد خبر دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با سرشبکه‌های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این بخش، برنامه مدونی آغاز شده است.
رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با سرشبکه‌های کودکان کار و خیابان توسط دستگاه قضا و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این بخش، برنامه مدونی آغاز شده است و تعداد زیادی از این افراد دستگیر و بازداشت شده‌اند.
رابر - رئیس حوزه قضائی رابُر در استان کرمان ضمن تشریح جزئیات یک فقره قتل در این شهرستان گفت: در این زمینه ۲ متهم که محیط بان هستند بازداشت شده‌اند.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
در میان دستگیر شده برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آن‌ها نیز حدود ۲ درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اهم پرونده‌های این پلیس در ایام گذشته از دستگیری یک سردار و یک سرهنگ قلابی، دستگیرشدن باند سرقت لوازم خودرو و ... خبر داد.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ فروشنده انواع سلاح و مهمات غیر مجاز در پایتخت خبر داد.
فیلم دستگیری و خنثی سازی عامل انتحاری در سراوان منتشر شد. این عامل انتحاری که یک زن بود قصد داشت با ورود به حسینیه عزاداران در شب عاشورا اقدام به عملیات انتحاری کند ولی پیش از عملیات دستگیر شد. / برنا
یک منبع موثق از بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری که برخی از این بازداشت شدگان از مسؤولان هستند، خبر داد.
پس از مشکلات تیم ملی در انجام بازی تدارکاتی جواد خیابانی به مسئولان تیم ملی پیشنهاد عجیبی داد و از آن‌ها خواست که با تیم‌های باشگاهی بازی دوستانه برگزار کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ