استاندار مازندران گفت: در استان مازندران بخش اعظمی از ناهنجاری‌هایی که گریبان ما را گرفته است بدلیل مقوله گردشگری و مسافر خیز بودن این استان است که حالا خانواده‌های روستایی مازندران تمایل به نگهداری سگ‌های خانگی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساری- استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور به استان برای افتتاح فاز دوم آزاد آه تهران -شمال خبر داد.
نایب رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: بانوان تیرانداز شایسته داشتن سالن‌های تخصصی و استاندارد هستند تا بتوانند توانمندی و قابلیت خود را نشان دهند.
نایب رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: بانوان تیرانداز شایسته داشتن سالن‌های تخصصی و استاندارد هستند تا بتوانند توانمندی و قابلیت خود را نشان دهند.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
استاندار مازندران گفت: آن چه که تا این لحظه به آن واقفیم این است که ضارب شناخت دقیقی از آیت‌الله سلیمانی نداشته و آیت‌الله سلیمانی برای انجام امورات بانکی خودشان به بانک مراجعه کردند و تا این لحظه اطلاعات و اسنادی مبنی بر تروریستی و امنیتی بودن این اقدام در دست نداریم.
آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد. استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند.
حسینی‌پور استاندار مازندران در خصوص ترور امام جمعه سابق زاهدان گفت :طبق اطلاعات تا این لحظه فرد قاتل شناختی از آیت الله سلیمانی نداشتند و بحث انگیزه شخصی منتفی است.
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
استاندار مازندران گفت: هنوز انگیزه ضارب مشخص نشده، اما تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این اقدام تروریستی نبوده است.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: امروز برای دومین بار با ۲ خانواده داغدار گفتگو کردم و عرض کردم مراحل رسیدگی به این واقعه تلخ تا احقاق حق کامل مردم عزیز و محجوب ادامه دارد.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
استاندار مازندران در جلسه ستاد سفر گفت: اجازه ندادیم حتی یک نفر به‌عنوان مسافر در نوروز در خیابان شب‌خوابی داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
استاندار مازندران: پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت گردید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.
معاون میراث‌فرهنگی کشور در دو نامه جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی ۹ اثر منقول فرهنگی‌تاریخی از جمله کاشی‌های کاخ جهان نما در فرح آباد را ابلاغ کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران گفت: طرح سالم سازی دریا که به طور رسمی از سوم خردادماه امسال آغاز و مقرر شده بود تا پایان شهریور ادامه داشته باشد به دلیل حضور مسافران و تقاضا در برخی شهر‌های ساحلی تا هشتم مهر تمدید شد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌هایی جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی شش میراث طبیعی این استان را ابلاغ کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو تازه‌ترین محصول خود «ری‌را» که به معنای باران و به کار رفته در برترین اثر پدر شعر نو، نیما یوشیج است را در خانه خود نیما در روستای یوش شهرستان نور با حضور استاندار مازندران معرفی کرد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌ای مراتب ثبت ملی ۱۲ میراث‌ فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر را به استاندار مازندران ابلاغ کرد.
عصر دیروز استاندار مازندران طی بازدید سرزده در ورزشگاه وطنی حاضر شد و از پیشرفت و آخرین وضعیت این پروژه مطلع شد
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ