نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت از قطعی برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف در پایتخت خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۱ راکب موتورسیکلت طی دو ماهه ابتدایی سال جاری در سطح شهر تهران فوت کرده‌اند
رئیس پلیس کرمانشاه: یک مواد فروش که بسته هروئین را بلعیده بود جان خود را از دست داد. در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست بررسی قرار دارد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال ۵۱ درصد سهام کنترلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.
زاکانی با اشاره به اینکه با صنعتی سازی و شرایطی که سریع، محکم و ارزان مسکن ساخته شود، می‌توان گره از کار مردم باز کرد، گفت: ۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و بر همین اساس، ساخت این مسکن‌ها می‌تواند به مردم کمک کند و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.
باشگاه استقلال تاکید کرد هنوز مهلت ۵۱ روزه برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه آغاز نشده است.
۲۷ درصد خودرو‌ها در تصادفات فوتی خودروی پژو، ۲۴ درصد خودروی پراید، پنج درصد خودرو‌های خارجی و کمتر از یک درصد هم اتوبوس بودند، مابقی نیز مربوط به انواع دیگر خودرو و موتورسیکلت است.
غیبی اظهار کرد: تاکنون ۵۱ نفر دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شدند.
ارتش بورکینافاسو اعلام کرد در درگیری‌های اخیر بین نظامیان این کشور و عناصر تروریستی دست‌کم ۵۱ نظامی و ۱۶۰ تروریست کشته شدند.
یک مربی اروپایی دیگر نیز مدنظر فدراسیون است که در ایران فعالیت نکرده اما در کشورهای صاحب سبک حضور داشته است. فدراسیون یک گزینه دیگر به نام دومنیکو تدسکو ایتالیایی داشت که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی بلژیک انتخاب شده است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد به‌طور جدی پیگیر پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است.
خریداران بلوک ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اهلیت‌سنجی می‌شوند.
دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۵-۱ فرایبورگ را از پیش رو بردارد.
معاون شهردار تهران از پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد خبر داد و گفت: اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن‌ریزی شمع‌ها به طور کامل به اتمام رسیده است.
شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند، گفت: در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد مسکن عملیاتی شود.
شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند، گفت: در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد مسکن عملیاتی شود.
پنجمین نشست شورای تغییرات اقلیمی جمعیت هلال احمر با حضور نمایندگان معاونت‌های ستادی و سازمان‌های تابعه این جمعیت در ساختمان صلح برگزار شد.
رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: ۵۱ نفر از اغتشاشگران این شهرستان با صدور قرارهای وثیقه و کفالت آزاد شده اند.
۵۱ دانش‌آموز‌ و چند نفر از کادر آموزشی هنرستان دخترانه نور قم ظهر امروز با علائم شبیه مسمومیت راهی بیمارستان شدند.
مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر با اشاره به افزایش نرخ آسیب‌پذیری کشورها در برابر تغییرات اقلیمی گفت: حوادث جوی در ۶ ماهه نخست امسال ۵۱ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
شاهرود- نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می‌دهد که در سه دهه اخیر ۵۱ یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ‌های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.
خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ