نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی گفت: دشمن می‌خواهد ایران را از یک گذشته پرافتخار منقطع کند و از همین رو است که باید بدانیم در چه مختصاتی هستیم و حرکت تاریک نداشته باشیم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی گفت: دشمن می‌خواهد ایران را از یک گذشته پرافتخار منقطع کند و از همین رو است که باید بدانیم در چه مختصاتی هستیم و حرکت تاریک نداشته باشیم.
وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن این حربه بی حجابی را از ۳۰ سال قبل برای تهاجم و شبیه خون فرهنگی در برنامه‌های خود داشته است، بیان کرد: متاسفانه هیچگاه این حربه دشمن از سوی دستگاه‌های ذیل ربط جدی گرفته نشده است و نتیجه آن وضع کنونی است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله‌ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، گفت: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.
گرت ساوت‌گیت می‌خواهد انگلیس به مرجع اصلی تسلط بر فوتبال جهان تبدیل شود.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد، لذا در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان کشور را سرگرم اغتشاشات کنند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف بازمانند.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
رئیس‌جمهور در دیدار رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: دشمن می‌خواهد در دانشگاه‌ها، به جای تحصیل و علم‌افزایی، بلوا شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.
رئیس جمهور گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر در جهت تحقق پیشرفت‌های کشور لطمه خورده و می‌خواهد در این مسیر اخلال و وقفه ایجاد کند.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ