جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص علت بی توجهی معاونین آن وزارتخانه به مطالبات مردم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
وزارت مهاجرین و عودت کنندگان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ۳ هزار و ۱۸۶ نفر مهاجر افغان مقیم ایران به کشور بازگشتند.
سعید الهویی در دومین تجربه سرمربیگری لیگ برتری خود روز بسیار دشواری را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پشت سر گذاشت.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
تعدادی از دانش‌آموزان سمپاد برای نخستین بار در یکی از پایگاه‌های پهپادی کشور در هرمزگان حضور یافتند و از نزدیک در جریان توانمندی‌های کشور در این حوزه قرار گرفتند.
وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسائل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.
وزارت کشور با صدور سومین بیانیه درباره مسائل پیش آمده در مدارس، اعلام کرد تعدادی از افراد دخیل در این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.
نیشابور- مدیر آموزش و پرورش نیشابور از انتقال تعدادی از دانش آموزان نیشابور به دلیل مسمومیت به بیمارستان خبر داد.
نیشابور- مدیر آموزش و پرورش نیشابور از انتقال تعدادی از دانش آموزان نیشابور بدلیل مسمومیت به بیمارستان خبر داد.
مشهد- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خبری مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدرسه دخترانه صداقت مشهد به دست ما رسید که در حال پیگیری هستیم.
جمعی از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم تسریع در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های مرتبط با حذف دلار از مبادلات ارزی کشور تاکید کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۳ نهاد و ۱۵ شخص در اتحادیه اروپا و هشت مقام انگلیسی را تحریم کرد.
جمعی از مقامات خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفتند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تعدادی از نقاط حادثه خیز ، رفع شده که مسیرهای جدید و اصلاح شده در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از توبیخ و برکنار شدن تعدادی از مدیران شهرداری یکی از مناطق شمالی تهران در پی سهل انگاری در انجام مناسب برف روبی بارش‌های ۱۵ دی ماه خبر داد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: با توجه به اشرافی که ما داریم تعداد زیادی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را گرفته و خواهیم گرفت و به تناسب اقدامات آنها، مجازات خواهند شد.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از سرشبکه‌های رسانه معاند ایران‌اینترنشنال گفت: این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در ارتباط بودند.
ایذه - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه از اعزام چند تن از مجروحان حادثه تروریستی به بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
شوش - رئیس پارک ملی کرخه گفت: قرار است برای افزایش جمعیت گوزن‌های مولد، در ماه‌های آینده تعدادی گوزن زرد ایرانی از سایت‌های دیگر کشور به پار ملی کرخه منتقل شوند.
قزوین - وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی معلمان در مهرماه خبر داد و گفت: رتبه بندی معلمان آغاز شده و تعدادی از احکام آنها در این ماه صادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ