اهواز- مدیر کل دامپزشکی خوزستان گفت: به طور میانگین ۱۰۲ درصد جایگاه‌های دامی حوضه آبریز کرخه که دچار تنش آبی هستند برای مقابله با انگل خارجی سمپاشی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۱۰ هزار تن از نهاده‌های دامی موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) به منظور در امان ماندن از فساد به انبارهای امور دام و کشاورزی منتقل شدند.
تمامی اماکن تاریخی، موزه‌ها، پایگاه‌های ملی و جهانی تحت مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: امعا، احشام و سر دام سنگین مبتلا به تب مالت امکان مصرف ندارد و باید معدوم شود، اما گوشت دام بعد از ۴۸ ساعت نگهداری در یخچال در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد، امکان مصرف دارد و طبق این شیوه عامل بیماری‌زای تب مالت از بین می‌رود.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
«ایران درک کرده که بدون مذاکره، لغو تحریم‌ها امکان پذیر نخواهد بود، اسم این گفتگو‌ها را هم «مذاکره برای پایان دادن به تحریم‌ها» گذاشته اند. آمریکا هم متوجه شده که تحریم‌ها گرچه فشار اقتصادی شدید به ایران وارد می‌کند، اما عملا نمی‌تواند مانع از پیشرفت هسته‌ای ایران باشد؛ بنابراین دو طرف با دو انگیزه متفاوت سر میز مذاکره نشسته اند، اما برای پیشگیری از افتادن در دام فضاسازی‌های رسانه ای، اولا مذاکرات را محرمانه پیش می‌برند و ثانیا خبری از هیچ متن مکتوبی نیست و به شکل نانوشته و تعهد در برابر تعهد پیش می‌رود»
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.
بر اساس این مطالعه، توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
حدود ۳۰۵ واحدخون نادر در ذخایر بانک خون وجود دارد و در دمای منفی ۸۰ درجه تا ۳۰ سال نگهداری می‌شوند. وقتی این خون‌ها از انجماد در می‌آیند تا به بیمار تزریق شوند، باید اول ماده خاصی که برای نگهداری به آن اضافه شده، جدا و خون شسته شود تا امکان تزریق پیدا کند. این خون ۲۴ ساعت قابل استفاده است، اما برای این مادر امکان استفاده از خون منجمد وجود نداشت، چون وقتی از انجماد خارج شود و شسته شود، زمان می‌برد.
مشاور معاون وزیر در احیا و توسعه جهاد دامپزشکی گفت: در رزمایش جهاد دامپزشکی خدماتی همچون واکسیناسیون رایگان، سمپاشی اماکن دامی و... به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد.
کمپ تیم‌های ملی کشتی، ساختمان جدید فدراسیون کشتی و زیر مجموعه آنها به مدت ۲۵ سال برای استفاده فدراسیون کشتی رایگان و تثبیت شد.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
دامپزشک «پیروز» با اشاره به اینکه هیچ حیوانی که در اسارت متولد می‌شود، قابلیت رها سازی در طبیعت را ندارد، گفت: پیروز مشکل جسمانی حادی ندارد ولی دندان‌های دائمی آن هنوز رویش نداشته است.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.
فلج اطفال یک بیماری فلج کننده، غیرقابل درمان و گاهی کشنده است که می‌تواند بیماران را با ناتوانی‌های دائمی مواجه کند. این ویروس در امتداد رشته‌های عصبی در نخاع پخش می‌شود و اعصاب داخل قسمت‌هایی از بدن را که به ما امکان حرکت می‌دهند اصطلاحا می‌خورد.
خاخام صهیونیست می گوید: تنها روش درست برای به راه انداختن یک جنگ، راه و روش یهودیان است؛ این روش می گوید، اماکن مقدس آن ها را ویران کنید و مردان، زنان، کودکان و دام های آنها را بکشید.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ