به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
مهاجم اسبق استقلال به تحلیل شرایط فعلی این تیم پرداخت.
یک لنز رنگی هم در واقع یک لنز طبی است که فقط رنگ شده و تصور آرایشی بودن آن اشتباه است لذا به شهروندان توصیه می‌شود که برای تهیه لنز حتماً با اپتومتریست و چشم پزشک مشورت کنند.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
در راستای کاهش وزن، علاوه بر اینکه مهم است چه غذایی می‌خورید، باید توجه داشته باشید که «چه زمانی» غذا می‌خورید. ساعت و زمانی که غذا می‌خورید، بر نحوه ذخیره چربی در بدن و تنظیم هورمون‌های گرسنگی تأثیر دارد.
شاید بتوان ظاهر دم کباب قزوینی را چیزی بین قیمه معمولی و آبگوشت توصیف کرد. این قیمه، نسبت به قیمه معمولی، آبدارتر و چرب‌تر است و به عنوان یک غذای محلی در بیشتر مناطق استان قزوین طبخ می‌شود.
یک متخصص زنان گفت: لکه بینی چه در بارداری طبیعی و چه آی وی اف به معنای ضرورت پی گیری وضعیت سلامت جنین است که در آی وی اف باید بسرعت از طریق سونوگرافی انجام بشود. اما لزوما این عارضه در هر نوع بارداری با خطر از دست دادن جنین همراه نیست.
جبران اشتباهات و البته رفتار تحسین برانگیز: این عبارات، خلاصه ای از عملکرد دیروز ژوزه مورایس بود.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته های اخیر با افزایش شاخص ارزی مواجه شده است و بهای دلار در بازار متشکل در کانال 44 هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی معتقد است فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال های گذشته است.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
تیری آنری، اسطوره آرسنال، معتقد است که بوکایو ساکا در حال یاد گرفتن این است که به تهدیدی کشنده تبدیل شود.
یک روزنامه نگار هلندی به باشگاه «اِمن» پیشنهاد داد «یورگن لوکادیا» مهاجم تیم پرسپولیس را جذب کند.
برخلاف سایر تومور‌ها که از قند‌ها تغذیه می‌کنند، سرطان‌های دارای جهش IDH ۱ به لیپید‌ها معتاد هستند. جهش ژن IDH ۱ یک جهش ناخوشایند است که معمولا در سرطان خون، لوسمی میلوئید حاد، سرطان استخوان به نام کندروسارکوم، سرطان مجرای صفراوی و گلیوما درجه پایین (نوعی سرطان مغز) یافت می‌شود.
علیرضا قزوه برای پاسخ به چین، توصیه شاعرانه‌ای برای رئیس‌جمهور و وزری امور خارجه داشت.
یورگن کلینزمن معتقد است روش اسپانیا یعنی استفاده از پاس های زیاد دیگر کارآمد نیست.
فعال مطبوعاتی گفت: رئیسی برای اینکه لااقل خودش را نجات دهد و جلو کاهش محبوبیتش را در جامعه بگیرد، چاره ای ندارد جز آنکه ترکیب دولتش را تقویت کند.
جو بایدن در کالیفرنیا ناگهان دست خود را روی شانه یک دختر نوجوان گذاشت و توصیه‌ای در گوش او زمزمه کرد.
توصیه به مصرف روزانه یک نوشیدنی با خواص ضد دیابتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ