مشاور معاون وزیر در احیا و توسعه جهاد دامپزشکی گفت: در رزمایش جهاد دامپزشکی خدماتی همچون واکسیناسیون رایگان، سمپاشی اماکن دامی و... به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
بنا به اعلام یک رسانه ژاپنی، آمریکا، ژاپن و استرالیا رزمایش دریایی مشترکی را در دریای چین جنوبی برگزار می‌کنند.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
ارتش تایوان از تصمیم این جزیره برای برگزاری رزمایش هوایی و دریایی خود در هفته آینده خبر داد.
وزارت دفاع بلاروس رزمایش نظامی را در مرز مشترک این کشور با لهستان و لیتوانی آغاز کرد.
وزیر دفاع یمن در جریان حضور در مانور نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد که استعمارگران آمریکایی و انگلیسی دَم از صلح در یمن می‌زنند اما عملاً برای شکست صلح اقدام می‌کنند.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس و جزیره بوموسی بامداد امروز آغاز شد.
نیروی هوایی چین و امارات رزمایش مشترکی در شمال غرب چین در ماه آگوست برگزار خواهند کرد.
فرمانده ارتش مانیل از دریافت پیشنهادی از سوی چین در ارتباط با برگزاری رزمایش نظامی مشترک با پکن خبر داد.
برای اولین بار فرانسه و ژاپن با هواپیماهای جنگی خود رزمایش مشترکی را برگزار می‌کنند.
یازدهمین رزمایش فداییان حریم ولایت برگزار شد و برخی از دستاوردهای جدید نیروی هوایی ارتش برای نخستین بار در این رزمایش مورد بهره برداری قرار گرفت.
یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.
رزمایش اقتدار هوایی «فداییان حریم ولایت»
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از امشب یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت کلیه پایگاه‌های نیروی هوایی و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در انارک اصفهان برگزار می‌شود.
مهدیشهر- دهمین رزمایش جهادی دامپزشکی در مهدیشهر با همکاری دامپزشکی و بسیج سازندگی استان سمنان برگزار شد
وزارت دفاع چین اعلام کرد که رزمایش نظامی مشترک این کشور با نیروی هوایی و دریایی ارتش روسیه به‌زودی برگزار می‌شود.
رئیس مرکز روسی  آشتی در سوریه گفت که رزمایش مشترکی میان نیروی هوای و نیروی دفاع هوایی روسیه و سوریه از امروز چهارشنبه ۱۴ تیر به مدت ۶ روز در خاک سوریه انجام می‌شود.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
شکست اردوگاه آمریکا در نبرد اوکراین و ناکارآمدی سلاح‌های این کشور از یک سو و رزمایش بی نظیر حزب الله لبنان در جنوب این کشور از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
بهره‌گیری از تجهیزات و تسلیحات بومی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از نقاط قوت آن است، تجهیزاتی که با جهاد متخصصان جوان در ارتش، وزارت دفاع، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مراکز علمی به دست آمد.
سمنان- رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه رزمایش جهادی دامپزشکی در ۲۱ استان اجرا می‌شود، گفت: پیشگیری از شیوع بیماری‌ها بخصوص بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مهمترین هدف این رزمایش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ