توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیدار شدن در ساعات اولیه‌ای که به خواب رفته‌اید طبیعی است، اما امکان دارد احساس خیلی ناراحت کننده‌ای داشته باشد. همچنین ممکن است به سبب بروز افکار وحشتناک بی‌خوابی به سرتان زده باشد که در این صورت به راه‌حل‌های کارشناسانه برای بر طرف کردن نگرانی‌هایی دارید که زمان خواب به ذهن‌تان هجوم آورده‌اند.
دوباره شب‌زنده‌داری هواداران والیبالی شروع می‌شود؛ از ساعت یک بامداد فردا با بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها، اما این بار وضعیت فرق می‌کند.
تیم فوتبال لیون در بهترین شب دوران بازی لاکازت موفق شد امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
بر اساس این مطالعه، توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ اَعِنّی فیهِ عَلی صِیامِهِ وَقِیامِهِ» می‌گوید: خدایا کمک کن در این ماه روزه بگیریم و شب زنده‌داری کنیم. اگر خدا کمک کند، گرسنگی را نمی‌فهمیم. عبادت شب و سحر، دعا‌های ابوحمزه ثمالی و افتتاح را انجام می‌دهیم، گاهی افرادی غصه می‌خورند که ماه رمضان چگونه روزه بگیریم؟ خوب دعا کنید و خدا کمک‌تان می‌کند.
امروز هم در فوتبال اروپا و دنیا مسابقات مهمی برگزار می‌شود که سرآمد آن دیدار حساس سوپرجام بین رئال مادرید و بارسلونا در ریاض عربستان است.
این هواپیما که «دختر کیهانی» (Cosmic Girl) نام دارد، دوشنبه شب از پایگاه فضایی کورنوال در حالی که صد‌ها نفر از مردم آن را تماشا می‌کردند و بیش از ۷۵۰۰۰ تماشاگر پخش زنده این رویداد را دنبال می‌کردند به پرواز درآمد.
رودریگو دی‌پل با شمایلی تاریخی قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
مدافع عنوان قهرمانی آخرین دیدار خودش در مرحله گروهی را برابر تونس برگزار خواهد کرد.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
علیرضا جهانبخش می گوید که دیدار برابر اشتورم گراتس شب فوق العاده ای را رقم زده است؛ هم برای فاینورد و هم برای خود او.
علیرضا جهانبخش می گوید که دیدار برابر اشتورم گراتس شب فوق العاده ای را رقم زده است؛ هم برای فاینورد و هم برای خود او.
حضرت محمد مصطفی (ص) می‌فرمایند: «اگر بنده خدا مى‌دانست که در ماه رمضان چیست چه برکتى وجود دارد، دوست مى‌‌‏داشت ‌تمام سال، رمضان باشد‌» و تأکید می‌فرمایند: «درهاى آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده مى‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد.»
پیامبر (ص) فرمود: «سه چیز از روح خداست: شب زنده دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن» و همچنین در جایی دیگر تأکید فرموده‌اند: «اى جوانان سالم ازدواج کنید که آن به چشم‏‌پوشى از نامحرمان و حفظ آبرو بهتر است و هرکس نتوانست ازدواج کند روزه بگیرد که برای کنترل غریزه جنسى بهتر است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ