مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: امعا، احشام و سر دام سنگین مبتلا به تب مالت امکان مصرف ندارد و باید معدوم شود، اما گوشت دام بعد از ۴۸ ساعت نگهداری در یخچال در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد، امکان مصرف دارد و طبق این شیوه عامل بیماری‌زای تب مالت از بین می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا شاکری اولین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان ضرب کرد.
دلیل علمی محکمی در پس این داستان وجود دارد که چرا نباید عسل خود را با شیر داغ مخلوط کنیم!
علی کشمیری، فعال حقوق حیوانات دیروز با انتشار خبر تلف شدن این شیر در اینستاگرام خود نوشت: «شنیده‌ها حاکی از این است که شیر چند ماه قبل تلف شده است. مرگ این شیر پایانی بود بر سال‌ها اسارت و رنج این حیوان و البته از سرنوشت سایر حیوانات این باغ وحش که سال ۹۳ تاسیس شده بود نیز هرگز خبری منتشر نشد.»
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با عنوان این مطلب که یک لیوان شیر پاستوریزه ۸ گرم پروتئین دارد، گفت: جوشاندن شیر باعث می‌شود پروتئین آن از بین برود.
توزیع شیر در مدارس از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد و در سال ۱۳۹۶ با افزایش قیمت لبنیات قطع شد و اینگونه بود که با وجود تمام تلاش‌ها در یک دهه گذشته سرانه مصرف شیر دوباره کاهش یافت.
برگزاری بازی گل گهر و صنعت نفت در سیرجان هم باعث نشده بود هواداران آبادانی تیمشان را تنها بگذارند.
شرزود تمیروف با دریافت دو کارت زرد در یک صحنه از بازی اخراج شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد به یک دلیل روی آوری نصب شیر سنگی در قبرستان‌های استان اشاره کرد.
بجنورد- یک خرس که مشغول شیر دادن به دو توله خود است در خراسان شمالی دیده شد.
نیستاتی با بیان اینکه استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن یکی دیگر از باور‌های غذایی غلطی است که بسیار رایج است، گفت: استفاده از شیر و لبنیات در مقادیر توصیه شده هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند سلامت بدن را تضمین کند، ولی نکته اینجا است که افراط در مصرف این ماده غذایی موجب انباشت چربی در بدن می‌شود.
شیر مادر منبعی غنی از انواع مواد مغذی برای رشد کودکان به شمار می‌رود. یکی از ترکیباتی که در شیر مادر وجود دارد، اچ‌ام‌او (HMO) است. در ادامه به تاثیر اچ‌ام‌او روی سیستم ایمنی کودکان می‌پردازیم.
وقتی صحبت از شیر‌های گیاهی می‌شود، گزینه‌ها به‌وفور زیادند. حبوبات، غلات، آجیل و دانه‌ها همگی برای تولید جایگزین‌های شیر گاو مورداستفاده قرار می‌گیرند.
نوزادان زیر ۱ سال نباید شیر گاو، شیر سویا یا هر شیر گیاهی دیگری بنوشند و فقط به شیر مادر یا شیر خشک (با کمی آب بعد از شروع مصرف مواد جامد) پایبند باشند.
تیم شهرداری ارومیه در هفته های اخیر به شکل قابل توجهی متحول شده است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: این ماده شیر یک ساله که در یک باغ شخصی پیدا شد در وضعیت جسمانی مناسبی قرار دارد و در باغ وحش اصفهان نگهداری می‌شود. اما باقی مسائل در خصوص جزئیات پرونده و مالک آن در حال انجام و پیگیری است و مشروح این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
آلودگی‌های محیطی می‌توانند از طریق تداخلات انسانی یا پدیده‌های طبیعی اتفاق بیفتند. آلودگی‌های محیطی در هوا، مهم‌ترین عامل خطر در بروز بیماری‌های تنفسی، ریوی، آسم، پوستی، چشمی و سرطان بوده و به مرور زمان می‌توانند باعث آلزایمر و پارکینسون شوند.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
ترکیب میوه‌ها و شیر بهترین گزینه برای برای دسر و میان وعده است. وقتی میوه‌ها و شیر به درستی جفت شوند، سالم هستند و در هر لقمه طعم شیرینی دارند که می‌توانند روحیه شما را نیز شیرین کنند. هنگام ترکیب میوه با شیر، می‌توانید از میوه رسیده، شیرین و کره‌ای مانند انبه، آووکادو، انجیر و خرما استفاده کنید.
الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از اینکه تیمش در ثانیه های پایانی دیدار مقابل دورتموند گل تساوی را دریافت کرد، به شدت خشمگین شد.
الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از اینکه تیمش در ثانیه های پایانی دیدار مقابل دورتموند گل تساوی را دریافت کرد، به شدت خشمگین شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ