۲۱۰ هزار تن از نهاده‌های دامی موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) به منظور در امان ماندن از فساد به انبارهای امور دام و کشاورزی منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند در پی وقوع طوفان در جنوب این کشور یک نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال ۲۲۰ هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش بینی کرده است.
میزان مبلغی که شرکت نیسان برای عرضه این خودرو درنظر گرفته، حدود ۲۱۰ هزار دلار برای نسخه پایه و ۲۱۵ هزار دلار برای نسخه Nismo است. متاسفانه به‌دلیل عدم رعایت قوانین آلایندگی اروپا، واردات گودزیلای ژاپنی از سال ۲۰۲۲ به این اتحادیه ممنوع شد.
دبیر انجمن صنایع روغنکشی گفت: طی حدود یک ماه اخیر ۲۰۰هزار تن کنجاله سویا توسط کارخانجات روغنکشی در سامانه بازارگاه عرضه شد.
وزیر نفت گفت: به عنوان خبر خوب، یک پترو پالایشگاهی ۲۱۰ هزار بشکه‌ای در مجتمع پالایشگاهی آبادان طی چند روز آینده به افتتاح خواهد رسید.
۲۰هزار یورو جایزه نقدی کشتی‌گیران ایران در زاگرب
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۰ تن از ایشان وخیم است.
تایباد ـ رئیس جهاد کشاورزی تایباد گفت: نانوایان تایبادی ۱۶ هزار قرص نان برای توزیع صبح امروز در بین مردم شهرستان تربت جام اهدا کردند.
این پژوهش ثابت کرد اروپایی‌های اولیه چرخه‌های زادآوری جانوران را با نشانه‌هایی در نگاره‌های خود ثبت می‌کردند.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی را رقم زده است.
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از اجرای بزرگترین واحد تقطیر خاورمیانه با ظرفیت ۲۱۰ هزار بشکه در طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان خبر داد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است.
شاخص کل بورس شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۱۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان معامله شد.
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: قیمت پخش واکسن آنفلوآنزای تولید داخلی حدود ۲۱۰ هزار تومان است و قیمت این واکسن برای مصرف‌کننده، ۲۱۳ هزار تومان تعیین شده است.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در فاصله سه دوره تحصیلی رو به افزایش بوده چنان که در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تعداد بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی ۱۶۱ هزار و ۸۶۷ نفر بوده که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به ۲۱۰ هزار و ۲۲۱ نفر افزایش یافته است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر ادامه مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین، تأکید کرد که اردوگاه جنین همچنان کابوس صهیونیست ها و الگوی مقاومت باقی خواهد ماند.
الاهلی در هفته نخست لیگ ستارگان قطر در حالیکه دو بازیکن ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت برابر "ام صلال" به پیروزی دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ