رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با یادآوری اینکه صدور پایان کار ساختمان باید منوط به وجود شناسنامه فنی ملکی باشد، تاکید کرد:تعداد زیادی از شهرداری‌ها این مسئله را رعایت نمی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
نشست دو روزه در شهر جده عربستان در خصوص بررسی راهکارهای حل بحران اوکراین با صدور یک بیانیه کوتاه و مبهم به کار خود پایان داد.
آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور رییس و دبیرکل فدر اسیون فوتبال و اعضای صدور مجوز حرفه ای برگزار شد.
بیستمین دور نشست آستانه درباره سوریه با صدور بیانیه‌ای به کار خود در پایتخت قزاقستان پایان داد.
در بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب بر لزوم کمک به حل مسئله فلسطین و نیز بحران سوریه تاکید شد.
نشست امروز که در امان برگزار شد با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور یک روزه شناسنامه‌های جدید در میز خدمت این سازمان طی ایام دهه فجر خبر داد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.
معاون شهردار تهران گفت: برای رونق ساخت و ساز موضوعات حمایتی، تشویقی و انگیزشی و تخفیف عوارض صدور پروانه برای شهروندان تا پایان سال اعمال می‌شود.
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
طبق مصوبه مجلس، ترخیص و صدور گواهی پایان تعهد پزشکان طرحی که مدت تعهد سه برابری آنان به پایان نرسیده منوط به تعیین جایگزین از جانب وزارت بهداشت خواهد بود.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی‌ئی‌سی‌اف) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
میخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورای حکام صادر نشده و فقط تبادل نظر صورت گرفته است.
کنفرانس بین المللی ندای الاقصی که به مدت دو روز در شهر مقدس کربلا برگزار شد، با صدور بیانیه پایانی و تأکید بر حمایت از فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعهد بزرگ‌ترین شرکت های بورسی صنعتی و معدنی کشور برای سرمایه‌گذاری‌های ارزی و ریالی ویژه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ