معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
طبق قانون، دستگاه‌های نظارتی حق ندارند از صاحبان کسب‌وکار مجوز کاغذی بخواهند و داشتن شناسه یکتا کافی است.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اعلام صدور مجوز برای واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس بین‌شهری و همچنین سهمیه هر استان را به اداره‌های کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استانی ابلاغ کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۶ روز گذشته بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۹ نسخه دارویی در درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان‌ها در مکه و مدینه برای حجاج ایرانی صادر شده است.
دکتر سید حمید سجادی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای ارزان نگه داشتن ورزش در کشور خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش صدور ۴ هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قبل خبر داد و گفت: امسال آمار صدور پروانه ساختمانی در پایتخت به ۲۰ هزار پروانه خواهد رسید.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
دادستان شهرستان شهریار گفت: بیشترین موارد در خصوص صدور سوءپیشینه در سال ۱۴۰۱، در رابطه با استخدام، آموزش ضابطان، ثبت شرکت‌‎ها، جواز کسب بود.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۰۰ هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
وزارت اقتصاداعلام کرد: از فروردین ماه تا ۲۴ دی ماه درمجموع ۵۹۶ هزارو ۳۷۱ درخواست مجوز کسب وکار دردرگاه ملی مجوزهاثبت شده که ازاین تعداد ۱۹۴ هزارو ۴۹۹ مجوزبدون نیازبه حضورفیزیکی بوده است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده از نوسازی بیش از ۱۱۱ هزار واحد در سطح کشور خبر داد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۸ آبان ماه در کل ۱۳۵ هزار و ۸۱ مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، از صدور بالغ بر ۸۰ هزار صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت‌های بورسی و فرابورسی خبر داد.
صدور مجوز جذب هزار عضو هیات علمی علوم پزشکی
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سید احسان خاندوزی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت قانونی صدور مجوزهایی که از سوی دستگاه معطل مانده از طریق درگاه ملی مجوزها استفاده خواهد شد.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
مرکز آمار ایران از صدور ۳۹۵ هزار و ۱۴۱ پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌های کشور برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.
شهردار تهران گفت: ۳۱ هزار پروانه ساخت در سال‌های گذشته به پنج هزار و ۵۰۰ پروانه رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ