معاون شهردار تهران گفت: برای رونق ساخت و ساز موضوعات حمایتی، تشویقی و انگیزشی و تخفیف عوارض صدور پروانه برای شهروندان تا پایان سال اعمال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه خوشبختانه با توجه به حساسیتی که این موضوع حفاظت از یوز وجود دارد برای منطقه تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: بعد از تلفات دو یوز وزارت راه پای کار آمد و طرح جامعی منظور شد که باید در شورای عالی محیط زیست مصوب شود.
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه طبق آمار هفت قلاده یوز ماده در پارک ملی توران شاهرود رویت شده است، گفت: برای جلوگیری از تلفات یوز باید دوربین‌های کنترل سرعت روی ۸۰ تنظیم شود.
داوران لیگ برتر انگلیس از فصل جدید زمان تلف شده در شادی گل را نیز باید محاسبه کنند.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارایه راه‌حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
امام باقر (ع) از امام زین العابدین (ع) روایت کرده است که آن حضرت در روز عرفه جمعی را مشاهده کرد که دست نیاز به سوی مردم دراز کرده و کمک می‌خواستند، حضرت فرمود وای بر شما، آیا از غیر خدا در این روز حاجت می‌طلبید در حالی که در این روز امید می‌رود که فضل خداوند حتی شامل بچه‌هایی شود که در شکم مادرانند.
در حدیثی از رسول خدا (ص) نقل شده است: هر کس سوره فجر را در دهه اول ماه ذی‌الحجه قرائت کند گناهانش بخشیده می‌شود و اگر در غیر این ایام خوانده شود مایه نورانیت او در قیامت می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی مواردی را که مشمول تخفیف در پرداخت مالیات بر درآمد اجاره می‌شود، مشخص کردند.
وزیر کشور از اعمال تمهیدات لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زوار اربعین خبر داد.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
رئیس‌جمهور ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات را ابلاغ کرد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس‌جمهور خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
رحمانی گفت:براساس مصوبه هیئت وزیران تعرفه گاز بها از ابتدای سال آینده بدون تخفیف است.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت‌ :شهردار تهران بابد باید از جیب مبارک خود پول تخفیف عوارض ۴۰ درصدی پارکینگ به بیت المال را بازگرداند.
سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: در این نمایشگاه تخفیف ۵ درصدی بر روی پروازهای داخلی و ۱۰ درصدی بر روی پروازهای خارجی هما اعمال می شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران گفت: برای مشارکت در طرح فروش فوق العاده، از واحدهای صنفی گل فروش خواسته ایم تا تخفیف ۱۰ درصدی اعمال کنند.
معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارت اقتصاد ضمن ابلاغ تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برای واحدهای تولیدی دانش بنیان تخفیف ۲۵ درصدی اعمال می شود.
رحمانی گفت: اگر مشترکی به ازای یک‌درصد مصرف نسبت به سال گذشته کمتر مصرف داشته باشدمی‌تواند تا ۴۵درصداز پاداش تخفیف استفاده کندو افزایش قیمت  تعرفه‌ها و جریمه در بخش پرمصرف‌ها نیز اعمال میشود
رئیس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزئیات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ