میخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورای حکام صادر نشده و فقط تبادل نظر صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران تصریح کرد که پیشرفت هایی حاصل شده است.
در آستانه نشست پیش روی شورای حکام احتمالا به زودی گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این موارد در گزارش مذکور به صورت مکتوب درج شود. مدیرکل آژانس در تازه‌‌‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
در نشست شورای حکام قطعنامه‌ای علیه کشورمان صادر نشد و ابراز امیدواری شد با ادامه همکاری ایران و آژانس موضوع ایران از بن‌بست کنونی خارج شود.
جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه ایران پایان یافت.
آمریکا در جریان نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای بر مواضع خصمانه خود علیه ایران تاکید کرد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از نشست امروز شورای حکام به سوالات خبرنگاران درباره نتایج سفر اخیرش به ایران و مباحثات فنی انجام شده درباره اجرای توافق پادمانی میان ایران و آژانس پاسخ داد.
خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد که قطعنامه ضدایرانی جدیدی در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی مطرح نیست.
خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد که قطعنامه ضدایرانی جدیدی در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی مطرح نمی‌شود.
مدیر کل آژانس بین‌المللی در آغاز نشست شورای حکام تأکید کرد درباره تسهیل همکاری‌های بیشتر بین تهران و آژانس و تسریع مسائل پادمانی باقی‌مانده با مقامات ارشد ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز خبر داد: برنامه هسته‌ای ایران فردا در نشست شورای حکام بررسی می‌شود.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در توییتی خبر داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است درباره پیش‌نویس قطعنامه تحت عنوان «توافقنامه پادمانی ان‌پی‌تی با جمهوری اسلامی ایران» اقدام کند. وی افزود: توافقی رو متن نیست. (لذا) چاره‌ای جز رای‌گیری نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامدهای سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
محسن نذیری اصل نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تلاش آمریکا و اروپا برای همراهی کشور‌های آفریقایی و آمریکای لاتین درباره موضوع ایران در نشست شورای حکام نتیجه بخش نبود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا روز جمعه ادامه دارد مسائل مختلف درباره ایمنی هسته‌ای، اجرای توافقنامه پادمان و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آژانس در دستور کار قرار دارد. در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد.
در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه اعلام شده راستی آزمایی و بازرسی فعالیت‌های اتمی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و اجرای توافقنامه پادمان بررسی خواهد شد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین اعلام کرد: ایران از محورهای نشست فردای شورای حکام آژانس انرژی اتمی است.
فرانسه ادعا کرد «به شدت نگران عدم همکاری ادامه‌دار ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» است و در حال مشورت با شرکای خود درباره این موضوع قبل از نشست شورای حکام آژانس در هفته آینده است.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ