لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و با تداوم صدرنشینی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.
مهدی طارمی یک هفته مانده به پایان فصل لیگ پرتغال به صدر جدول گلزنان رسید و اختلاف سه گله را با راموس ایجاد کرد تا از کسب کفش طلای فصل مطمئن شود
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر بیست‌ودوم بار دیگر به صدر جدول رسید. پیروزی در دربی ۱۰۰ شاگردان گل‌محمدی را به لغزش سپاهان امیدوار کرده است
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
تیم سنگ آهن بافق در پایان هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان به صدر جدول بازگشت.
شباب الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل الوحده رسید.
پرسپولیس با کسب پیروزی دشوار در آبادان ضمن گرفتن انتقام شکست سال قبل ،با سپاهان در صدر جدول شریک شد‌. تساوی خانگی گل‌گهر مقابل مس کرمان این تیم را از جمع مدعیان تا حدود زیادی عقب انداخت
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی مقابل پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل می‌توانند صدر جدول را به نام خودشان بزنند.
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
شماره 9 تیم ملی ایران در پایان روز سوم جام جهانی همچنان در صدر جدول گلزنان حضور دارد.
هفته هفتم لیگ برتر هندبال با صعود تیم شاملی به صدر جدول پایان یافت.
برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته نهم باعث شد صدر جدول بین سرخابی‌ها باقی بماند و گل‌گهر با دومین باخت به رده چهارم سقوط کند
تیم ایران در دور هفتم رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان به صدر جدول رده‌بندی تیمی صعود کرد و صدرنشین در بخش انفرادی جدول پسران شد.
در پایان مسابقات 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم صربستان در صدر رده بندی تیمی قرار گرفته است.
تیم پرسپولیس در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال به صدر جدول بازگشت.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و 3 جایگاه نخست جدول در اختیار یزدی‌ها باقی ماند.
سپاهان با کسب دومین برد پیاپی ، صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد
در پایان نیم‌فصل لیگ برتر کانوپولو آقایان ملوان نداجا در صدر جدول ایستاد.
لیگ برتر کانوپولو بانوان با برگزاری مسابقات هفته هفتم ادامه پیدا کرد و در پایان نیم‌فصل آوای شهرکرد در صدر جدول ایستاد.
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: با توجه به لزوم کنترل قیمت‌ها پس از حذف ارز ترجیحی و تنظیم بازار، زمان مناسبی برای استیضاح وزیر صمت نیست و نمایندگان برای برطرف کردن مشکلات باید تعامل بیشتری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ