بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی تعدادی افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
در اینکه چرا این محل به نام جنت‌آباد شناخته می‌شود روایت‌های مختلفی وجود دارد، اما عمدتاً نظر بر این است که به علت وفور آب و قرار گرفتن اراضی در کوهپایه (و احتمالاً حاصلخیزی زمین‌های محله) این محله به «جنت» یا بهشت نامگذاری شده است. جنت‌آباد کلا بر سه قسمت است.
در اینکه چرا این محل به نام جنت‌آباد شناخته می‌شود روایت‌های مختلفی وجود دارد، اما عمدتاً نظر بر این است که به علت وفور آب و قرار گرفتن اراضی در کوهپایه (و احتمالاً حاصلخیزی زمین‌های محله) این محله به «جنت» یا بهشت نامگذاری شده است. جنت‌آباد کلا بر سه قسمت است.
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
هنوز مشخص نیست که تورنمنت کافا چه زمانی و با حضور کدام تیمها برگزار خواهد شد.
آیا واردات خودروی مستعمل، پس از گذشت ۴ سالِ بسیار سخت بر صنعت بویژه صنعت خودرو، این علامت را به کشور‌های تحریم‌کننده نمی‌دهد که تحریم‌های ایشان اثر خود را گذاشته و آیا این امر باعث تحقیر ملت ایران برای استفاده از کالای مستعمل ایشان نمی‌شود؟ این امر با کدام یک از اصول عزت و مصلحت، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیۀ گام دوم انقلاب همخوانی دارد. متاسفانه تدابیری چنین سطحی نه تنها مشکلی را از مشکلات مردم حل نخواهد کرد، صنعت و بویژه صنعت خودرو را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد نمود.
بورس کالا سه شنبه هفته جاری ۲۳ اسفند ۹۰ دستگاه خودرو را عرضه خواهد کرد. این خودروها کدامند و هزینه های جانبی چقدر است؟ و تاریخ تحویل آنها چه زمانی است؟
در حالت کلی در اقتصاد کشور تورم داریم که بسیاری از شرکت‌ها هم از منظر درآمدی تحت تاثیر این فاکتور قرار میگرند، چراکه ارز جایگزینی شرکت‌ها کاملا تحت شعاع افزایش ارز قرار خواهد گرفت بنابراین اگرچه از فاکتور افزایش نرخ ارز سایر شرکت ها هم تاثیر میگرند اما کامودیتی‌محورها از جمله شرکت‌های فلزی، معدنی، پتروشیمی و حتی پالایشی‌ها در جایگاه نخست این صف قرار دارند.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
در طهران قدیم هر صنف یک علامت، نشانه نمادین داشت که با آن خودشان را در جامعه معرفی و شناخته می‌شد. مثل بِرَند‌های الان که یک علامت دارند و شما علامت را که می‌بینید متوجه می‌شوید که کدام مربوط به کدام برند کالا و محصول است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون آخرین نرخ دلار توافقی در تابلوی صرافی ها، چرا قیمت‌ها ریزشی شدند؟، خبری مهم برای سهامداران ذوب، مجمع فسپا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا، کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دارند؟، مزیت صندوق درآمد ثابت افران نسبت به سپرده بانکی چیست؟، خرید ربع سکه در بورس کالا | چه کسانی می‌توانند ربع سکه بخرند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳ شرکت برتر هفته اول آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز؛ اوراق گواهی ارزی در راه است، پیش بینی بورس | بورس فردا منفی یا مثبت است؟، کدام اعداد بودجه بر روی بازار سهام موثر است؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ماه، مجمع قمرو ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سهامداران پالایش بخوانند، خریداران دیگنیتی در بورس‌کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کدام کالای ایرانی در چین بیشترین طرفدار را دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ