جمعیت هلال‌احمر با صدور اطلاعیه شماره ۵ و اعلام اسامی استان‌های دارای بیشترین و شدیدترین تصادفات در نوروز امسال، توصیه‌هایی برای حفط جان مسافران ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
صادق ضیاییان درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، واکنش باورنکردنی به عصبانیت محمد صلاح پس از تعویض برابر چلسی نشان داد.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
اقتصاد ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و اولین بخشی که به شدت از این موضوع تاثیر گرفته؛ صادرات و فروش نفت و درآمد‌های حاصله است. با اینحال دولت رئیسی می‌گوید درآمد نفتی‌اش هشت برابر شده است. سوال مهم این است که درآمد نفتی در اقتصاد ایران چه می‌شود و در کجا به مصرف می‌رسد؟
بازی تیم‌های النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، به فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
بازی تیمهای النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
سرهنگ شیرانی گفت: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی در دست بررسی قرار گرفت.
منابع خبری از حمله شدید راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
نیروهای گارد ملی آمریکا خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی هستند که ممکن است در بخش‌هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی‌مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.
کشوری که دچار شدیدترین تحریم‌ها است و روزبه‌روز حلقه محاصره سیاسی و اقتصادی کشور تنگ‌تر می‌شود، نیاز به سیستم جدید برای مقابله دارد؛ ولی همچنان درِ اقتصاد به روی پاشنه لیبرالیستی آن هم از نوع بد آن می‌چرخد و مصرف هرچه بیشتر و پول‌ریزی هرچه فزون‌تر را مسئولان در پیش گرفته‌اند.
روسیه اعلام کرد، اوکراین امروز (پنجشنبه) "بزرگترین حمله خود از سال ۲۰۱۴" را علیه دونتسک انجام داد؛ حمله‌ای که یک کشته و دست کم ۹ زخمی برجای گذاشت.
یاسر الشهرانی، بازیکن تیم ملی عربستان، برای اولین بار درباره لحظه مصدومیت خود در دیدار مقابل آرژانتین صحبت کرد.
ارتش ترکیه در ادامه حملات به شمال سوریه، مناطقی را در استان حلب هدف شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
ریگوبرت سانگ تایید کرد که اونانا به دلایل انضباطی در تساوی هیجان انگیز کامرون مقابل صربستان غایب بود.
پائولو بنتو بلافاصه پس از سوت پایان دیدار برابر غنا توسط آنتونی تیلور داور انگلیسی با همراهی چند شاگرد خود به عملکرد این داور به شدت معترض شد.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی (IRIMO.IR) و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ