فکرکنید که مخاطب جوان امروزی دوباره بنشیند و همین برنامه تکراری با آدمهای تکراری و رویکرد تکراری را ببیند. از همین الان حتی می‌توان دیالوگ‌ها و جملات رد و بدل شده در برنامه را حدس زد و یا حمایت از کدام سینما و مخالفت با کدام فیلم‌ها. پازل جشنواره فجر عجیب و غریب امسال با این برنامه سینمایی مخصوص به آن کامل شد و از همین الان می‌توان گفت چه نتایجی در پی خواهد داشت. بهروز افخمی گفته می‌خواهم دوباره دُن‌کیشوت بازی دربیاورم، باید گفت بله راحت باش آقای افخمی، متاسفانه چیزی که در تلویزیون زیاد است پول بیت المال برای دُن‌کیشوت بازی شما.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
در نیم فصل لیگ بیست‌ودوم گفته می‌شد قرارداد آل‌کثیر برای یکسال و نیم تمدید شده است اما حالا بعداز نیم فصل دوباره پرسپولیس مشغول مذاکرات طولانی با عیسی است!
عدم اعتماد کادر فنی به نیکوگونزالس و انتقال قرضی دوباره او شاید منجر به جدایی این هافبک بااستعداد شود. همان اشتباهی که بارسا یک دهه پیش در مورد تیاگو مرتکب شد.
علیرضا بیرانوند در دیدار با ازبکستان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.
ژوزه مورایس می‌خواهد یکی از خریدهای تابستانی تیمش را برای تقویت بخش هجومی در نظر بگیرد.
بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.
مقام آمریکایی بار دیگر ادعا‌های اثبات‌نشده درباره فروش پهپاد از ایران به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکرار کرد.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطن‌اش داد.
هافبک نساجی به دنبال نمایش تاثیرگذار دوباره مقابل آلومینیوم اراک است.
اتفاقات دیدار رفت به نوعی دیگر برای رامتین سلیمان‌زاده تکرار شد تا این بازیکن روزی کابوس‌وار را دوباره مقابل پرسپولیس تجربه کند.
26 اسفند دوباره تبدیل به روزی جنجالی برای سیدمهدی سیدعلی شد.
حذف دوباره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان باعث شده که انتقادات بسیاری از این تیم مطرح شود.
هوادار بعد از گذشت هشت روز دوباره میزبان مس رفسنجان است.
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی دوبار در آمریکا با جورج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب اسلامی، ملاقات داشته‌اید که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و در این مختصر فقط به دو سند غیرقابل انکار از انجام این ملاقات اشاره می‌کنیم
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۲ تن از ایشان وخیم است.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی می‌گوید نمی‌خواهد اتفاقی که برای مهاجم ایرانی‌اش رخ داده برای دیگر بازیکنان سیتی رخ بدهد.
مهرداد عبدی می‌گوید پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی دیدگاه‌ها نسبت به این تیم عوض شده و آنها برای تکرار این عنوان تلاش می‌کنند.
حسین حسینی اگر در دربی روزهای خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می شد.
با تکرار برخی فضاسازی‌ها ادعا شده است که ایران از ماه آگوست گذشته صد‌ها پهپاد به روسیه منتقل کرده که از آن‌ها برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در اوکراین و تخریب زیرساخت‌های این کشور استفاده می‌شود.
هافبک گلساز پرسپولیس امیدوار است اتفاقات فصل گذشته مقابل مس رفسنجان را بار دیگر تکرار کند.
با توجه به صحبت‌های سرمربی بایر لورکوزن به نظر می‌رسد او بخواهد از سردار آزمون مقابل بایرن استفاده کند.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انتظار داریم که آژانس برای حفظ اعتبار و انسجام خود اجازه ندهد برخی از عناصر اتهامات کهنه‌ای را که در سال ۲۰۱۵ بسته شده‌اند و دوباره تاکید می‌کنم اتهامات کهنه‌ای را که در طول سالیان مطرح شده و در سال ۲۰۱۵ بسته شده است را به بهانه‌های مختلف بازخوانی و مطرح کنند.
هافبک آلومینیوم اراک امیدوار است شانس گلزنی دوباره مقابل تراکتور را به دست بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ