پس از انتقال و خروج زندانیان از این ندامتگاه، در حال حاضر زندان رجایی شهر که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد از زندانی تخلیه و تعطیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان رجایی‌شهر در سال‌هایی که من آنجا حبس کشیدم، مکان مخوفی نبود، اما بندهای عادی آن بسیار غم‌انگیز بود.
زندان رجایی‌شهر، با نام قدیمی گوهردشت، پیش از انقلاب ساخته و پس از آن تکمیل شد؛ زمین زندان رجایی‌شهر حدود ۶۰هکتار است و با اینکه دیروز مسئولان قضایی از اعلام تعداد زندانیان آن، شانه خالی کردند، اما گفته می‌شود حدود ۸ تا ۱۲ هزار زندانی در این زندان، زندانی بوده‌اند.
احمد زیدآبادی نوشت: میزان تراکم هر زندان یا بند، شرایط آن را طاقت‌فرسا یا عادی می‌کند. سالن ۱۷ تراکم به نسبت مناسبی داشت و زندگی در آنجا طاقت‌فرسا نبود، اما سالن ۱۶ در طبقۀ بالای آن از جهت تراکم، به جهنم شباهت داشت!
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
هوادارانی که پول ملی آرژانتین را آتش بزنند از این به بعد دستگیر خواهند شد.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
البرز پس از تخلیه کامل زندان رجایی‌شهر کرج و انتقال زندانیان از این مرکز که در منطقه شهری کرج قرار گرفته بود؛ حالا استاندار البرز از تصویب انتقال زندان قزلحصار خبر داد.
در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز تصریح کرد: زندان گوانتانامو نمونه‌ای کوچک از حقوق بشر آمریکا است؛ لذا واشنگتن باید عذرخواهی کند.
شورش در زندان زنان هندوراس در روز چهارشنبه دست کم ۴۱ کشته برجای گذاشت.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
در آغاز فصل 12-2011 شاهد اتفاقی عجیب در لیگ برتر انگلیس بودیم.
رییس قوه قضاییه پنجشنبه شب (۱۷ فروردین) در نشست شورای اداری البرز گفت: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن از وضعیت زندان بودن خارج و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ هیئت عالی قضایی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود حلاوت یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی حلاوت را به کام آن‌ها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.
بهمن دارالشفایی از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
جعفر نورمحمدزاده، پدر سهند اخبار منتشر شده درباره انتقال سهند نورمحمدزاده به زندان رجایی شهر را رد کرد و گفت: «سهند در زندان فشافویه است. او دیشب تماس گرفت. امروز هم از زندان فشافویه تماس گرفت. اخبار منتشر شده درباره اجرای حکم او صحت ندارد.»
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ