رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
کیلیان امباپه، برای اولین بار به محرومیتش از سوی باشگاه پاری سن واکنش نشان داد.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
بالاخره یک تیم، ژاپن را در لیگ والیبال ملتها برد
اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد.
مدیران باشگاه اینتر پیشنهاد 60 میلیونی سران نیوکسل برای خرید بارلا را رد کردند.
ایرانیان در دوره قاجار به زن های فربه علاقه بیشتری داشتند و چاقی ملاک زیبایی زنان دوره قاجار بود.
برخی خبرها حاکی از آن است که قلعه نویی، لیست تیم ملی را آماده کرده و پس از برگزاری فینال جام حذفی، لیست اعلام می شود.
پلیس که با پرونده پیچیده و حساسی روبه‌رو شده بود، بعد از تجسس‌های تخصصی فاش کرد ربایندگان طعمه خود را به شهریار منتقل کرده‌اند و بالاخره پس از سه ماه با تلاش مشترک پلیس گلستان و کارآگاهان شهریار، گروگان به سلامت از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه پاس قوامین از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
مربی مس کرمان می‌گوید تیم‌شان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.
آ. ا. ک آتن در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل اوفی کرت به برتری رسید.
بالاخره پس از یک دهه چکش‌کاری لایحه ارتقای امنیت زنان در دستورکار مجلس قرار گرفت؛ لایحه‌ای که ممکن است بتواند برخی خلأهای قانونی را بهبود بخشد یا شاید هنوز هم جامعیت کافی را نداشته باشد.
شیوا قاسمی پور گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آن‌ها را خوب کند، تصمیم خوبی است. زندانی بالاخره آزاد می‌شود، اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟
چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.
چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
این اتفاق مثل هر تغییر نگرش اجتماعی دیگری در بستری از زمان رخ داد. تا سال‌ها ورزش زنان تنها کادر کوچکی از گزارش‌ها را، آن‌هم بدون عکس به خود اختصاص می‌داد. بعد کم‌کم عکس سه در چهار ورزشکاران به آن اضافه شد. بعد عکس‌ها و گزارش‌ها فضای بیشتری را به دست آوردند تا بالاخره به جایی برسیم که ورزش زنان هم به موضوعی عادی در جامعه تبدیل شود. این مسأله برای همه زنان ورزشکار مهم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ