در آغاز فصل 12-2011 شاهد اتفاقی عجیب در لیگ برتر انگلیس بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان رجایی‌شهر، با نام قدیمی گوهردشت، پیش از انقلاب ساخته و پس از آن تکمیل شد؛ زمین زندان رجایی‌شهر حدود ۶۰هکتار است و با اینکه دیروز مسئولان قضایی از اعلام تعداد زندانیان آن، شانه خالی کردند، اما گفته می‌شود حدود ۸ تا ۱۲ هزار زندانی در این زندان، زندانی بوده‌اند.
هوادارانی که پول ملی آرژانتین را آتش بزنند از این به بعد دستگیر خواهند شد.
البرز پس از تخلیه کامل زندان رجایی‌شهر کرج و انتقال زندانیان از این مرکز که در منطقه شهری کرج قرار گرفته بود؛ حالا استاندار البرز از تصویب انتقال زندان قزلحصار خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز دلایل تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را تشریح کرد.
پس از انتقال و خروج زندانیان از این ندامتگاه، در حال حاضر زندان رجایی شهر که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد از زندانی تخلیه و تعطیل شده است.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز تصریح کرد: زندان گوانتانامو نمونه‌ای کوچک از حقوق بشر آمریکا است؛ لذا واشنگتن باید عذرخواهی کند.
شورش در زندان زنان هندوراس در روز چهارشنبه دست کم ۴۱ کشته برجای گذاشت.
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
بنا به حکم دادگاهی در روسیه، دو تن به دلیل کمک به فرار غیرقانونی عوامل ترور داریا دوگین به زندان محکوم شدند.
الکسی موسکالف متهم به انتقاد مکرر از ارتش روسیه در شبکه‌های اجتماعی است و اگرچه تنها شهروند روسی محسوب نمی‌شود که تاکنون به دلیل انتقاد از دولت و ارتش روسیه به دلیل جنگ با اوکراین به زندان محکوم شده، اما پرونده او، به دلیل تصمیم مقامات برای جدا کردن فرزندش از او، توجهات بین‌المللی زیادی را به خود جلب کرده است.
دو سارق خانه پرسنل کیمپمبه، ستاره پاری سن ژرمن، بازداشت شدند و حالا باید دوران حبسی که دادگاه برای آنها در نظر گرفته را طی کنند.
انسیه خزعلی در مورد شرایط نگهداری زندانیان گفت: شرایط مناسبی از نظر معیشت و بهداشت برای زندانیان فراهم شده بود و چیزی شبیه خوابگاه برخی از دانشگاه‌های کشور را شاهد بودم. همچنین برای بازداشت‌شدگان از صبح تا غروب امکان هواخوری و استفاده از محیط باز فراهم بود.
احمد حلبی ساز، خبرنگار و عکاس نوشت: به پنج سال زندان محکوم شدم. ممنوع الکار هم شدم
رئیس پلیس پایتخت گفت: موضوع زندان اوین به سرعت و با اقتدار مدیریت شد و در این صحنه نیز نقشه دشمنان که به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در ندامتگاهها بودند نقش بر آب شد.
کلاهبرداران، سارقان، مجرمان امنیتی خطرناک و تروریست‌ها در این زندان نگهداری می‌شوند.
درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
شوهرکشی، کلاهبرداری و سرقت‌های بزرگ جزو جرایمی قرار گرفته‌اند که مجرم زن در میان‌شان افزایش یافته. درواقع باید گفت درآمد ناچیز، سرپرستی فرزندان و نداشتن مهارت‌های زندگی بخشی از عواملی‌اند که زمینه وقوع جرایمی را فراهم می‌آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ