بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
رقیب اصلی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوی اخیر بدلیل طرح برخی شکایت‌ها با خطر ۱۱۰ سال زندان احتمالی و ممنوعیت فعالیت سیاسی روبرو است.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در پژوهش تازه خود، تحلیلی از پدیده تغییر اقلیم در ایران ارائه داده است.
یک بسکتبالیست آمریکایی به ۱۰ سال زندان در بحرین محکوم شد.
عبدالمطهر محمدخانی نوشت: خطر ریزش گود و کج‌شدن برج میلاد بعد از ۱۰ سال برطرف شده است.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
شبکه «صدای بانوان» تنها شبکه افغانستان است که به دست زنان اداره می‌شود. این شبکه که از ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد، هشت کارمند دارد که شش تن از آنان زن هستند.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر اعلام کرد: راهپیمایی امروز طی ۱۰ سال اخیر بی‌نظیر بود
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد.
اواخر هفته گذشته جزئیاتی از رأی دادگاه بدوی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در ایران در رسانه‌ها منتشر شد. از‌جمله اینکه «بهناز میرمطهریان» همسر احسان پیربرناش از محکومیت همسرش به ۱۸ سال زندان خبر داد که ۱۰ سال آن قابل اجراست.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
سهم صنعت از تولید ناخالص داخلی کمتر از ۱۳ درصد است که کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل کم دستاورد بودن و افول توسعه صنعتی کشور را فقدان استراتژی توسعه صنعتی عنوان کرده اند.
همسر یک فعال سیاسی عربستانی که از ۱۰ سال پیش در زندان به سر می‌برد با اعلام سه هفته بی خبری از وی نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد.
هند ۱۰ سال دیگر سومین اقتصاد جهان می‌شود
باهنر گفت: ما یکسری اصول داریم که علی الابد قابل دفاع است، اما در اصل ۱۷۷ امده است که هر ۱۰ سال یکبار می‌توان در قانون اساسی تجدید نظر کرد. چند استثنا دارد اصولی که متضمن اسلامیت و جمهوریت نظام هستند قابل تجدید نظر نیستند.
حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه‌ها هستند که می‌خواهند بر واقعیت‌هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.
سیدرضا صالحی امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک معتقد است که محمدرضا داورزنی نباید به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از شنبه هفته آینده زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، به اداره گذرنامه استان‌ها مراجعه کنند تا مُهر اعتبار سفر به عراق روی گذرنامه آن‌ها زده شود.
یکی از طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تهدیدکردن ماموران و کارمندان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بازداشت شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد : نسبت به سارقین به عنف هیچگونه ملاحظه‌ای نداریم. رسیدگی به این پرونده‌ها خارج از نوبت و فوری انجام می‌شود و سنگین‌ترین مجازات در انتظار آنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ