تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
متاسفانه در این حادثه یک خودرو به همراه راننده به درون دریاچه پشت سد کرج سقوط کردند که با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر راننده خودرو نجات داده شد. منبع: منابع اینترنتی
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
این کشف جدید مبتنی بر فناوری‌های غیرتهاجمی و دانش بنیان مانند ترموگرافی مادون قرمز، شبیه سازی‌های سه بعدی و تصویربرداری با استفاده از پرتو‌های کیهانی است که از این ابزار‌ها برای مشاهده درون این ساختار باستانی استفاده شده است.
علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با ضربه استثنایی توپ را در سبد بسکتبال جای داد.
روش غیر فعال کردن تبلیغات‌هایی که درون اپلیکیشن‌ها بالا می‌آیند را ببینید.
شعار علیه بازیکنان پرسپولیس و پرتاب اشیا به درون زمین در پایان مسابقه
چند پسربچه بازیگوش مشغول بازی بودند که یکی از آن‌ها ترق‌های را داخل چاه فاضلاب انداخت. همین موضوع باعث انفجار گاز درون فاضلاب شد./خبرفوری
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
تصاویری از نمایی از درون کاکپیت جنگنده اف۱۸ در زمان برخاستن از روی ناو هواپیمابر را تماشا کنید. /خبرفوری
رویای تجاری سازی خودروی پرنده فرانسوی در آمریکا، درون کارخانه خودروی پرنده جت ریسر را ببینید. منبع: خبرآنلاین
در این ویدیو می‌بینیم که یک بابون گرسنه به دسته فلامینگو‌هایی که درون رودخانه قرار دارند حمله می‌کند و موفق به شکار یکی از آن‌ها می‌شود. اگر به سکانس‌های بعد دقت کنید می‌بینید که بابون فلامینگوی نگون بخت را تکه تکه می‌کند و می‌خورد.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
بیرون زدگی چشم زمانی به وجود می‌آید که یک یا هر دو چشم به علت برخی از انواع ضایعات و اختلالات چشمی از قبیل تورم عضلات شرقی و بافت‌های پشت چشم از درون کاسه چشم بیرون بیاید.
در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.
یک زائر ایرانی که از سفر ناتمام پیاده روی اربعین بازگشته می‌گوید مردم تشنه و گرسنه رها شده‌اند.
۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یونایتد به گل رسید. دیوگو دالوت از راست سانتر بسیار خوبی انجام داد و در درون محوطه جریمه برونو فرناندز با یک ضربه عالی توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد تا یونایتد ۰-۱ پیش بیفتد.
ویدیویی دیده نشده از درون ضریح مطهر سقای کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ