در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
اکبر طبری امروز وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس دوازده‌ونیم ساله خود را متحمل شود.
رمضان‌علی صالحی، دادستان نظامی استان تهران صبح امروز دوشنبه (۹ مرداد ۱۴۰۲) از اندرزگاه فراجا بازدید کرد و با زندانیان این اندرزگاه به‌صورت چهره به چهره گفتگو کرد.
هشتمین مراسم آزادی گروهی ۶ محکوم به قصاص امروز سه‌شنبه (۳ مرداد ۱۴۰۲) با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خیران، صلح‌یاران، مددکاران زندان، اولیای دم، محکومان و خانوده‌های آن‌ها برگزار شد.
پس از تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دونالد ترامپ، وی به کمک هوش مصنوعی راهی زندان شد!. هوش مصنوعی تصاویری از دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ ایجاد کرده که در این تصاویر وی او را راهی زندان کرده است.
با هوش مصنوعی می‌توانید تصور کنید اگر «هری پاتر» و دوستانش در یک زندان فوق امنیتی بودند، چه شکلی بودند!
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
گروه دوم متشکل از ۲۰۰۰ خلافکار امروز در میان تدابیر شدید امنیتی به زندان جدید ایزالکو منتقل شدند.
امروز ۴۹ نفر از مسئولان قضایی استان تهران با حضور در زندان زنان تهران پرونده محکومان و متهمان بند نسوان را برای تطبیق با عفو مقام معظم رهبری بررسی کردند.
سپری کردن دوران محکومیت در زندان صرفا شامل دربند بودن نیست. ندامتگاه زنان استان تهران واقع در قرچک ورامین مانند تمام زندان‌های دیگر در کشور دیوار‌های بلند با سیم خاردار و برجک‌های مراقبت برای کنترل زندان دارد. تفاوت این ندامتگاه با ندامتگاه‌های دیگر در حضور مامورین خانم است که لباسهایشان درجه نظامی دارد. در این زندان زندانیان مهارت‌های جدیدی را در دوران محکومیتشان آموزش می‌بینند که نه تنها کمکی است برای بازپروری و آمادگی مجدد آن‌ها برای بازگشتن به جامعه، بلکه مکانی است که مددجویان میتوانند درآمدی هم در زندان داشته باشند و از این مهارت‌ها پس از سپری کردن دوران محکومیت نیز بهره‌مند شوند.
«حمید نوری» کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، آبان ۱۳۹۸ برای رسیدگی به حل اختلافات شخصی آشنا به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده است.
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
زندانیان می‌توانند از طریق تلفن‌های داخل زندان با خانواده خود تماس بگیرند.
تصاویری از داخل زندان اوین چند ساعت پس از آتش‌سوزی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از خسارت سنگین به ساختمان دارد.
زندانیان می‌توانند از طریق تلفن‌های داخل زندان با خانواده خود تماس بگیرند.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ