تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقه نخست خود در مرحله یک هشتم نهایی را واگذار کرد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت با آمریکا عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات جهانی ترکیه را به دست آورد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.
در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برابر تیم سوئد یکی از مدعیان قهرمانی جهان به تساوی دست یافت.
شاگردان حسین عبدی در دیدار مقابل تیم نوجوانان قطر متوقف شدند.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 6 مدال طلا،‌ 3 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت.
در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا تیم کشورمان در هر ۱۰ وزن صاحب مدال شد و مقتدرانه و با اختلاف بالا بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه دست یافت.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران گفت: به احتمال فراوان تیم به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان اعزام نمی‌شود.
تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی در تورنمنت 8 جانبه بلاروس به عنوان پنجمی دست پیدا کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
تیم نوجوانان ایران در دیدار دوستانه در برابر تیم ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تایلند به پیروزی رسید و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد.
تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی جهان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کردند.
در دومین روز رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، نمایندگان کشورمان به 2 مدال طلا دست پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ