نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم تا قهرمانی جهان به رکوردهای خودم برسم و در این صورت رقابت دیدنی در دسته ۸۱ کیلوگرم خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
یکشنبه ۹ ژوئیه، یک نمونه اولیه ماهواره اینترنتی بر روی یک موشک حامل Long March ۲ C از مرکز پرتاب ماهواره Jiuquan چین در پرتاب شد. از آن زمان این ماهواره وارد مداری از پیش تعیین شده، شده است، جایی که چندین آزمایش برای اعتبارسنجی فناوری ماهواره‌ای و پهنای باند آن انجام خواهد گرفت.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
روزنامه سعودی اسپورت از مارسی و سویا به عنوان دو رقیب الهلال برای جذب مهدی طارمی خبر داد.
شاگردان ژاوی هرناندس با پیروزی در خانه رقیب همشهری، با یک تیر دو نشان زدند و ضمن فتح دربی کاتالونیا، پس از چهار سال دوباره بر قله فوتبال اسپانیا ایستادند.
مسابقه کشتی آزاد آمریکا در حالی برگزار می‌شود که ۲ مدال‌آور جهانی این کشور هم وارد رقابت خواهند شد.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب پیروزی خانگی برابر رقیب دیرینه خود حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا دو رقمی کردند.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
بارسلونا بعد از تساوی دو بر دو مقابل بتیس در 120 دقیقه، این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 شکست داد.
مصرف زیاد دارچین باعث افزایش ضربان قلب می‌شود و به همین دلیل برای کسانی که مشکلات قلبی دارند خطرناک است. ما روغن دارچین را هم در غذا‌های زیادی مصرف می‌کنیم. روغن دارچین اگر رقیق نشده باشد می‌تواند به بالا رفتن ضربان قلب به ویژه در کودکان منجر شود. مصرف محلول ۲ درصد روغن دارچین برای همگان بی خطر است.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش ارتفاع موج و سرعت باد متوسط تا شدید و همچنین وقوع مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در استان، هشدارهای زرد و نارنجی را صادر کرد.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به 2 دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ